הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: כתב אישום נגד בן 8 ששיסף את גרונו של ילד אחר
הילד הצעיר התנפל על בן ה-13 וחנק אותו במשך כעשר שניות, ומאוחר יותר לקח סכין מהמטבח וחתך את הגרון שלו. אז הוא התנגד למעצר ותקף את אחד השוטרים

תקיפה אלימה קשה אירעה בפלורידה ביום שבת, כאשר ילד בן 8 שיסף את גרונו של ילד בן 13 ואיים "להרוג את כולם", ולבסוף התנגד בכוח למעצר. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

התקרית אירעה בסביבות השעה 4:30 בצהריים בקלרמונט, אז בן ה-8 התנפל על ילד אומנה, וחנק אותו במשך כעשר שניות שלמות. 

הנער צעק שאינו יכול לנשום ובעט בבן ה-8, עד שהאחרון הרפה את צווארו. מאוחר יותר בן ה-13 ניגש לילד הקטן וניסה לדבר איתו, אלא שבן ה-8 החל לאיים שהוא הולך "להרוג את כולם", תפס סכין חמאה מהמטבח - ושיסף את גרונו של השני. 

שכנה שנכחה במקום הצליחה לחטוף את הסכין מידו של הילד הקטן, אלא שזה תפס מקל וניסה להמשיך לתקוף את הקורבן - אך ילדים אחרים שהיו במקום עצרו אותו.

שריפים של מחוז לייק שהגיעו למקום סיפרו כי הם מצאו את בן ה-8 "בוכה" ומתחנן בפניהם שלא יקחו אותו למעצר. כאשר אחד הקצינים ניסה להושיב את הילד בחלק האחורי של הניידת, הוא נלחם בחזרה ובעט בבטנו. לבסוף, אנשי הביטחון השתלטו על הילד והעבירו אותו למרכז מעצר של המחוז. 

הרשויות מסרו כי ילד האומנה לא נפצע קשה, והוא סירב להתפנות לבית החולים. המשטרה ציינה כי הוא הצליח לתקשר בבהירות עם הכוחות כאשר הם לקחו ממנו עדות.

כעת, כתב אישום הוגש נגד הילד בגין תקיפה בנשק קטלני בנסיבות מחמירות, חניקה, פגיעה בשוטר והתנגדות לקצין אכיפת חוק. 

 

3% לא
97% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE