הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שיווק מוזיקלי
לבד, ללא קשרים בתעשיה שיעזרו לו לפתוח דלתות, פורץ טל מזוז לאחת התעשיות הקשוחות ביותר – תעשיית המוסיקה מה שיש לו זה: כישרון, התמדה, נחישות ואמונה זהו סיפורו של זמר ישראלי בתחילת הדרך רגע לפני הפריצה

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טל מזוז, 22, הוא זמר וכותב שירים מוכשר שלבד, ללא קשרים בתעשיה, מצליח בעקביות, בהתמדה ובכישרון להיכנס לעולם המאוד קשה והתחרותי בענף המוסיקה. צעירים כמו טל מגיעים ללוס אנג'לס מדי שנה בתקווה לפרוץ ולעשות להם שם כזמרים. הם הולכים לאודישנים לתוכניות כמו אמריקן איידול ו-The Voice, אבל גם אם הם מתקבלים לתוכנית שירה, לא בטוח שהשתתפותם בתוכנית תעזור להם להפוך לשמות מוכרים בתעשיה.
מזוז, בן הורים ישראלים שהיגרו לארה"ב כשהיה בן שנתיים בלבד, לא חיפש לעצמו כל קיצורי דרך. הוא לא ניסה מזלו בתוכניות שירה למיניהן, אלא החליט להוציא את המוסיקה שלו לקהל הרחב בצורה מקורית ביותר. נפגשתי איתו לראיון על איך מצליחים באחד הענפים היותר קשים וקשוחים בעולם הבידור.

מתי ידעת שזה מה שאתה רוצה לעשות בחיים?
"בתיכון היה לי חבר מוסיקאי שלקח אותי להקלטת שיר שלו בסטודיו בהוליווד. הוא הזמין עוד זמר ואת אחיו שהוא צלם כדי שיתעד את ההקלטה. התחלנו לשיר וההקלטה יצאה פגז, אותו חבר גם ידע לעשות לזה מרקטינג מצויין והשיר די הצליח. מאוד נהנתי מכל התהליך והרגשתי שזה המקום שלי. עוד קודם אהבתי לכתוב שירים, אבל לאחר ההקלטה התחלתי לכתוב אף יותר כי ידעתי שארצה גם להקליט את השירים שלי וזה דירבן אותי לשים את כל כולי בעניין".

איזה סוג מוסיקה אתה אוהב לשיר?
"השירים שאני כותב ושר הם R&B וראפ".

איפה אתה מופיע?
"במועדונים בלוס אנג'לס. לפני שנה גם ארגנתי עם חברים פסטיבל מוסיקה, משהו סטייל קאוצ'לה אבל הרבה יותר קטן כמובן. זה היה פסטיבל של שלושה ימים באפל וואלי. להורים של אחד החברים היה קשר עם מישהו שיש לו מקום גדול להופעות באזור וגם RVs שהם משכירים. אלו שביקשו לישון ב- RVs ולהישאר לכל שלושת ימי הפסטיבל, שילמו קצת יותר. הזמנו כ-30 זמרים ולהקות, חלקם מאוד מפורסמים כמו "שור ליין מאפיה" וחלקם לא מוכרים ששילמו לנו עבור ההזדמנות להופיע ולהתפרסם".

גם אתה הופעת?
"ברור. הופעתי עם שירים מקוריים שלי וקיבלתי פידבק נהדר מכולם וגם מ'שור ליין מאפיה' שאני מאוד אוהב ומעריך".

איך מביאים קהל לפסטיבל ראשוני שכזה?
"מאנשים שאנחנו מכירים בלוס אנג'לס, מבית הספר, מפה לאוזן, הגיעו כמאתיים איש וכל יום היו לנו בין 10-15 זמרים".

זוהי באמת דרך נהדרת להגיע לקהל מעריצים חדש ולהשמיע מוסיקה של זמרים מתחילים
"לחלוטין, זוהי הסיבה גם שזמרים רבים פנו אלינו ושילמו עבור הזכות להופיע על הבמה. אנחנו מתכננים לעשות פסטיבל נוסף בעתיד".

כשטל מופיע, הוא מקפיד לעלות על הבמה כשהוא לבוש בבגדים אותם עיצב בעצמו. "יש לי Passion גם לעיצוב אופנה אבל זה לא כמו המוזיקה, כמובן, שהיא אהבה הראשונה שלי. למדתי עיצוב בבית הספר התיכון ובנוסף למדתי ביוטיוב, איך לתפור, בסיס צבעים, הדפסות וכו'. היתה לנו תצוגת אופנה בבית הספר ותלמידים דיגמנו את הבגדים שלי על המסלול".

 

מי הזמרים שהשפיעו עליך מוזיקלית?
"יש הרבה אבל אלו שעולים לי לראש עכשיו הם ביג שון, טראביס סקורט וריי שריימיר".

אתה זוכר את ההופעה הראשונה שלך על הבמה ועד כמה התרגשת?
"זה היה נורא מרגש. משפחה והרבה חברים ומכרים הגיעו להופעה שהיתה במועדון בהוליווד, הייתי אז בן 18 וזו היתה הפעם הראשונה שעליתי על הבמה עם השירים שלי. היו בקהל כמה עשרות אנשים אבל בשבילי זה היה אותו הדבר כמו להופיע באולם ענק עם אלפי אנשים בקהל. זה היה סופר מדליק וכיף".

על מה אתה כותב בשירים שלך?
"על דברים שעוברים עלי ועל כולנו בחיים ואיך לעבור ולהתגבר על קשיים, אני רוצה לעורר השראה אצל הקהל שלי. בשבילי כתיבה היא כמו תרפיה, זה מאוד מרגיע".

מי הראשונים לשמוע את השירים שלך?
"אני בדרך כלל משמיע לחברים והמשפחה ואחר כך גם מעלה לאינסטגרם".

אתה עובד גם עם זמרים אחרים?
"כזמר אני כותב ומופיע לבד אבל אני עובד עם זמרים אחרים בסטודיו שם אני עושה הנדסת סאונד עוד משהו שלמדתי בעצמי. הסטודיו הזה שייך לחברת סאונד גדולה, אחד בדאון טאון והשני בנורת' הוליווד. הבעלים התרשמו מהיכולות שלי והחליטו לשכור אותי לעבודה. יצא לי להכיר שם מספר זמרים גדולים כמו פייר בורן, ריץ' דה קיד, פרנץ' מונטנה ועוד רבים".

 

 

חפשו את טל באינסטגרם
@TXLMusic1111

להאזנה למוסיקה של טל

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE