הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אירוע חריג בשדה"ת בסקרמנטו: גבר פרץ למסוק וניסה לגנוב אותו - עד שהתרסק
מהחקירה הראשונית עולה כי החשוד ניסה להתניע ארבעה מסוקים שונים עד שהצליח עם החמישי, והמריא. מהר מאוד הוא התרסק, והצליח להימלט מהמקום

משטרת קליפורניה חוקרת אירוע חריג מאוד, של גבר שהגיע לנמל התעופה בסקרמנטו (SAC), הסיג גבול ופרץ למסוק והמריא איתו בניסיון לברוח - אלא שהוא התרסק מהר מאוד. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: מתוך הטוויטר של KCRA)

 

על פי חקירת המשטרה, הגבר ניסה לגנוב ארבעה מסוקים שונים בין השעות 4:00 ל-6:00 לפנות בוקר, עד שהצליח להתניע אחד ולהמריא. אלא שמהר מאוד הוא התרסק, והצליח להימלט מהמקום. 

המשטרה מסרה כי בשלב זה היא לא מודעת לפציעות, וכי היא עדיין מחפשת אחר החשוד. "החקירה נמצאת בשלבים הראשונים, ומדובר במידע ראשוני בזמן שהבלשים עובדים כדי להבין בדיוק מה התרחש", נמסר. 

המסוק מסוג בל 407 ניזוק באופן קשה, כאשר בתמונות שפורסמו מזירת התאונה ניתן לראות את כלי התעופה מונח על האספלט על צידו, כאשר זנב המסוק סדוק ופסולת מסביב.

סוכנות החקירות הפדרלית וה-FAA מעורבים בחקירה. סוכן מיוחד מה-FBI האחראי לחקירה, שון רייגן, אמר כי ישנם ראיות שנאספו, כולל עדים וסרטון ממצלמת אבטחה, שהביאו לזיהוי של אדם חשוד, אחריו מתבצעים כעת חיפושים. 

 

 

המחלקה מנסה להבין מדוע מישהו ירצה לגנוב מסוק, והביא בודקת כמה מניעים שונים: "האם החשוד רצה לקחת את המטוס לטיול, או רצה לקחת אותו עבור פעילות פלילית אחרת או נזק לרכוש, ובקצה השני של הטווח ישנה אפשרות לניסיון טרור", אמר רייגן.

טייס העודב במקום אמר שפעמים רבות נמל התעופה ביקש ממחוז סקרמנטו להגביר את אמצעי האבטחה במקום, כאשר בין היתר הגדרות אינן גבוהות מספיק ויש צורך במצלמות אבטחה נוספות. 

דובר הנמל אמר שיש מאבטח בשדה, אך לא ברור אם הוא ראה את האירוע או ניסה להתערב. 

המסוק שייך ל-Capitol Helicopers, ומהחברה נמסרה הצהרה: "בשעות המוקדמות של הבוקר, כמה מסוקים המופעלים על ידנו הושחתו על ידי אדם לא מוכר לנו, ולמטוס אחד נגרם נזק כבד. כל העובדים שלנו בטוחים, ואנחנו מאמינים שמישהו נפצע באירוע של היום".

"האירוע נמצא בחקירה על ידי מספר רשויות מדינתיות ופדרליות. אנחנו מקווים שהאנשים האחראים על כך יאותרו במהירות. אין לנו מידע נוסף בשלב זה", הוסיפו.

 

 

39% לא
61% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE