הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קלואי קרדשיאן במסר מפתיע לאקס: ״אתה האבא הכי טוב בעולם״
על אף הבגידות החוזרות, הדרמה, והפרידה, כוכבת הריאלטי הקדישה לאקס ואבי ילדיה, לכבוד יום הולדתו, פוסט מרגש במיוחד, והצליחה לעורר סערה ברשת ובקרב מיליוני המעריצים שלה

נראה כי קלואי קרדשיאן ידעה שתחטוף אש ולכן חסמה מראש את האפשרות להגיב על הפוסט המדובר. ובכל זאת, המסר האופטימי והמפתיע של כוכבת הריאלטי הצליח להופיע בכל רחבי הרשת. כאמור, קלואי בחרה להעלות אמש פוסט לחשבון האינסטגרם שלה שהוקדש לאקס הבוגדני ואבי שני ילדיה, שחקן הכדורסל טריסטן תומפסון, לכבוד יום הולדתו ה-32.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כמו כן, קלואי לא הסתפקה בברכת "מזל-טוב" שגרתית, אלא פירגנה במיוחד: "יום הולדת שמח, טריסטן. אתה האבא, האח והדוד הכי טוב. האהבה שלך, תשומת הלב שלך, הריקודים הטיפשיים, החיבוקים, ההסעות, טקסי השינה שאתה עורך לילדים שלנו, הדרך בה אתה נוכח עבורם. כל זה חשוב יותר משאי פעם תדע", כתבה קלואי.

עוד הוסיפה וכתבה: "אני מאחלת לך שתמשיך לרצות להשתנות, להירפא ולעבור טרנספורמציה בתוכך. היה חזק, היה טוב, סבלני וחופשי. המשך למלא את נשמת אמך בגאווה גדולה. יום הולדת שמח, אבאל'ה", 

כאמור, הפוסט של קלואי הצליח להפתיע את מאות מיליוני העוקבים של כוכבת הריאליטי, על רקע אין-ספור הבגידות מצדו של טריסטן. הצעד המשונה קלואי מגיע לאחר תמונות שהגיעו למדורי הרכילות בהן השניים נצפו מבלים יחד במסיבת יום ההולדת של חברותיה של קלואי, מה שהצליח לעורר לא מעט ספקולציות כי השניים שוב חזרו להיות ביחד.

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE