הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קורע את הלב: צעיר שהבריח מהגרים נמלט ממשטרת טקסס - ודרס למוות סבתא ונכדתה
הנהג בן ה-22 סירב להיענות להוראות המשטרה והאיץ את המשאית שלו, בזמן ש-11 מהגרים ישבו מאחורה. אז הוא פגע ברכב - בו ישבו אישה בת 71 והנכדה בת ה-7

גבר שהבריח מהגרים בלתי חוקיים ניסה לברוח ממשטרת טקסס - וגרם לתאונת דרכים קטלנית בה נהרגו סבתא ונכדתה הקטנה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

רסיאן נייטרי קומר בן ה-22 סירב לעצור כאשר המשטרה ניסתה לעצור אותו ביום שני בלילה בגין מהירות מופרזת. הוא האיץ את הרכב שלו בתוך עיירה קטנה המונה 17,000 תושבים, חצה רמזור אדום - ואז התנגש במכונית. 

בתוך אותו הרכב ישבו מריה אלוורז בת ה-71 ונכדתה, אמיליה טמבונגה בת ה-7. מספר שירותי חירום הוזעקו למקום, כולל מסוק רפואי ומטוס איירמד, אך צוותי הרפואה נאלצו לקבוע במקום את מותן של הסבתא והנכדה.  

באותו הזמן, קומר הוביל 11 מהגרים בלתי חוקיים, כאשר שניים מהם, בן 42 ובן 45, נהרגו בהתרסקות הקשה. 

בן ה-22 נפגע גם הוא ועודנו מאושפז בבית החולים במצב קשה מאוד. עם זאת, לפי המחלקה לבטיחות הציבור של טקסס, קומר נחשב עצור ונגדו יש חקירה בגין הברחת אנשים ושורה של אישומים נוספים הקשורים לתאונת הדרכים.

לפי הדיווחים בתקשורת, קומר הוא יליד בוסייר סיטי, לואיזיאנה, וייתכן ארגון הברחה גייס אותו לשורותיו דרך המדיה החברתית, שכן מדובר בתופעה מוכרת של קרטלים אשר יוצרים קשר עם תושבי ארצות הברית ומשלמים להם אלפי דולרים אם יצליחו להסיע מהגרים בלתי חוקיים ליעדם. 

הנציג טוני גונזלס התייחס לתאונה הקשה: "אני שבור לב וגם כועס. מספיק זה מספיק. הגירה בלתי חוקית הורגת אמריקאים. אנחנו צריכים להפסיק עם הרטוריקה הזאת ולספק פתרונות". 

בעוד שיש לא מעט תאונות דרכים בדרום טקסס בהן מעורבים מהגרים בלתי חוקיים, מקרי מוות או פציעות נרשמות לרוב רק בקרב המבריחים או המהגרים. זה נדיר שאנשים תמימים נפגעים. 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE