הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כמו הוצאה להורג: גבר ונער בן 16 נורו למוות בבית דירות בצפון לוס אנג'לס
רשויות החוק הצליחו לעצור שני חשודים במעשה, אולם לא ברור אם הם אלו שירו בשני הקורבנות ■ עדי ראייה סיפרו כי השניים ישבו בסמוך לבריכה בקומפלקס הדירות כאשר נורו למוות

חוקרי משרד השריף במחוז לוס אנג'לס עצרו אמש (שבת) שני גברים בחשד למעורבות בתקרית הירי הקטלנית שאירעה כמה שעות קודם לכן בניוהאל, כאשר שני אנשים נורו למוות בקומפלקס דירות שקט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת הירי, אתמול בבוקר בצפון מחוז לוס אנג'לס

 

לפי משרד השריף, קורבנות הירי הם גבר ונער בן 16, והם נורו בעת שבילו בבריכת השחייה של הקומפלקס. שמותיהם טרם פורסמו.

תחילת הפרשה בשעה 10:50 בבוקר, אז שוטרי משרד השריף הוזעקו לקומפלקס "דה ווילג'" בניוהאל - כ-45 ק"מ צפונית למרכז העיר לוס אנג'לס - בעקבות הדיווחים על הירי.

 

 

במשרד השריף ציינו כי שני הקורבנות נמצאו בסמוך לבריכה: "אחד מהם ישב על כיסא ליד הבריכה, השני שכב על הקרקע בסמוך. שניהם נורו בפלג גוף העליון".

 

זירת הירי, אתמול בבוקר בצפון מחוז לוס אנג'לס

 

על אף שבשלב זה לא פורסמו זהותם של ההרוגים, במשרד השריף הסבירו שהם מעריכים שהירי התבצע על רקע פלילי - ככל הנראה ע"י כנופיות אלימות שפועלות באזור.

ילדים ששיחקו בג'קוזי סמוך היו עדי ראייה לרצח הכפול, ושכנים סיפרו על החשש הגדול שלהם: "אני ממש בהלם, שום דבר מהסוג הזה מעולם לא קרה פה. אם זה הנורמלי החדש, עדיף שנעזוב", אחד מהם אמר.

עדי ראייה מסרו תיאור חלקי של כלי רכב שהיה באזור בעת הירי, ואותו רכב נמצא כעבור מספר שעות בסמוך לסופרמרקט. שני גברים שהיו בו נעצרו, אולם לא ברור אם הם חשודים בירי עצמו.

29% לא
71% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE