הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרנטינו חושף: ״הגעתי לסוף הדרך שלי, זה הסרט האחרון שלי״
כבר בסתיו הקרוב צפוי הבמאי המצליח והמוערך קוונטין טרנטינו לצלם את סרטו האחרון, העונה לשם ״מבקרת הסרטים״, כאשר לפי הדיווחים צפוי לעסוק במבקרת הקולנוע המנוחה פאולין קייל ולהתרחש בלוס אנג׳לס של שנות השבעים

"מבקרת הסרטים" הוא שמו של התסריט החדש שכתב קוונטין טרנטינו, אותו הוא מתכנן לביים כבר בסתיו הקרוב. טרנטינו אף העיד בעבר שפרויקט זה, שיהיה סרטו העשירי, צפוי להיות סרטו האחרון. פרטים נוספים על התסריט טרם נמסרו, אך לפי הדיווחים, עלילת הסרט צפויה להתרחש בלוס אנג'לס של שנות השבעים ושהדמות הראשית בסרט תהיה מבקרת הקולנוע פאולין קייל.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עוד דווח כי טרנטינו הזמין קונים רבים לקרוא את התסריט האחרון שלו בימים הקרובים במטרה לחתום עסקה דומה לזו שהייתה לו בסרטו הקודם "היו זמנים בהוליווד". הבמאי בן ה-59 שאחראי על להיטים רבים כמו "ספרות זולה" ו"ג'אנגו ללא מעצורים", הצהיר בעבר כי הוא מתכוון לפרוש מעולם הקולנוע והבימוי בתום הפרויקט העשירי שלו. "אני חושב שכשזה מגיע לקולנוע, הגעתי לסוף הדרך שלי", אמר.

"אני רואה את עצמי כותב ספרים על קולנוע וכנראה שאתחיל לכתוב מחזות, כדי להישאר יצירתי. אני פשוט חושב שנתתי כל מה שיכולתי לקולנוע". לפני כשנתיים הוא אף הוציא את ספר הביכורים שלו - "היו זמנים בהוליווד", אותו הקדיש לאשתו דניאלה פיק ולבנם ליאו. בנוסף דווח כי בכוונתו של טרנטינו לצלם עוד השנה סדרת טלוויזיה בת שמונה פרקים.

18% לא
82% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE