הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תאומים כבני שנה וחצי טבעו למוות בבריכה - לאחר שהסבתא הדמנטית שכחה את דלת החצר פתוחה
לוקלין ולורלי אותרו בתחתית המים העכורים על ידי אמם, שמיד הוציאה אותם החוצה והחלה בפעולות החייאה - אך זה היה מאוחר מדי. "טביעה היא פתאומית, והיא שקטה מאוד"

אחים תאומים, ילד וילדה, טבעו למוות בשבוע שעבר בבריכה של בית המשפחה באוקלהומה סיטי, לאחר שסבתא רבתא שלהם, חולת אלצהיימר, השאירה את הדלת האחורית פתוחה ללא השגחה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ג'ני קאלאזו, אמם של לוקלין ולורלי בני ה-18 חודשים, מצאה את היקרים לה מכל ביום חמישי בבוקר בתחתית המים העכורים של הבריכה בביתם באוקלהומה סיטי. 

האמא בת ה-37 הזעיקה מיד את הרשויות, וכשהגיעו המגיבים הראשונים, בסביבות השעה 11:00 בבוקר, הם מצאו אותה מבצעת פעולות החייאה בילדיה. הכוחות השתלטו על הטיפול בתאומים הקטנים והעבירו אותם לבית החולים בפטיסטס, אך לאחר שעתיים של מאמצי החייאה הרופאים נאלצו לקבוע את מותם. 

בבית מתגוררים ג'ני, בעלה סוני, ששת ילדיה והסבתא, שעל פי קרובי משפחה, היא חולת אלצהיימר. ככל הנראה, הסבתא השאירה את הדלת האחורית של הבית פתוחה, אז התאומים הקטנים יצאו ונכנסו או נפלו למים.

המשטרה המקומית מסרה כי היא פתחה בחקירת האירוע הטרגי, אך הוסיפה כי היא מאמינה שלא מדובר בתקרית פלילית. 

 

 

ימים לפני המוות הנוראי, האמא פרסמה תמונה של התאומים מחוץ לבית, וכתבה: "הם רק רוצים לשחק בחוץ". 

קרובים פתחו קמפיין גיוס המונים כדי לעזור למשפחה ההרוסה עם הוצאות הלוויה. הם ביקשו 7,500 דולר, אך כבר חצו את היעד כאשר אנשים תרמו יותר מ-8,000 דולר.

"התינוקות היפים האלה נלקחו מאיתנו מוקדם מדי. כל מה שתוכלו לתת יעזור לנו בהוצאות ויתקבל בברכה", נכתב באתר של GoFundMe. "אנחנו מעריכים את האהבה והתמיכה של כולם". 

 

 

לורה גמינו, מתאמת מניעת פציעות וטראומה במחלקת הבריאות של אוקלהומה, אמרה: "אנו שולחים את תנחומינו הכנים, ומאוד מצטערים לשמוע מה שקרה. זה פשוט טרגי".

"הכל יכול לקרות ברגע… ילדים נמשכים למים, ופעוטות הם ללא כישורים שיכולים לעזור להם לצאת משם. טביעה היא פתאומית מאוד, והיא שקטה מאוד. לפעמים אנשים חושבים שילד טובע יצרח, אבל הם לא יכולים כי הפה שלהם מלא במים. אז זה מאוד שקט, וזה מאחד הדברים הכי מפחידים בזה", אמרה. 



 

 

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE