הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: אישה מצאה מצלמה נסתרת בשירותים - והסגירה את בעלה שנעצר בגין פורנוגרפיית ילדים
יותר מ-900 תמונות מטרידות נמצאו בכונן הקשיח של ריאן רוביטו בן ה-34 מהעיר רדינג, שעל פי החשד התקין מצלמה בשירותי האורחים ותיעד, בין היתר, את ילדיו הקטנים

תושב קליפורניה נעצר לאחר שנמצאו ברשותו יותר מ-900 תמונות פורנוגרפיות של ילדים, שנלקחו ממצלמה שהוא התקין בשירותי האורחים בביתו. אשתו, שמצאה את מכשיר ההקלטה, הסגירה אותו למשטרה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ממשטרת העיר רדינג, הנמצאת כ-250 ק"מ צפונית לסקרמנטו, נמסר כי האישה יצרה קשר עם רשויות החוק ב-8 במרץ. היא סיפרה להם שהיא גילתה מצלמה נסתרת בשירותי האורחים של ביתה, וכי היא התעמתה עם בעלה ריאן רוביטו בן ה-34.

במהלך העימות בין השניים, לפי עדותה של האישה, רוביטו הודה בפניה כי הוא יודע על קיום המצלמה, אך הבטיח שהוא יזרוק אותה. אבל זה לא הספיק לאשתו, והיא הצליחה במהירות לשים את ידה על המצלמה ועל הכונן הקשיח אליו היא הייתה מחוברת. 

מיד לאחר מכן, היא יצרה קשר עם המשטרה מתוך "החשש שמר רוביטו תיעד את הילדים הצעירים שלהם כשהם משתמשים בחדר השירותים". 

מחלקת אכיפת החוק המקומית השיגה במהירות צו חיפוש עבור המכשירים, ומצאו שם יותר מ-900 תמונות פורנוגרפיות של ילדים וסרטונים רבים שצולמו מאותה מצלמה נסתרת באמבטיה. 

בסרטונים נראו ילדים וגם מבוגרים משתמשים בשירותים ובמקלחת, כאשר נראה שהם לא מודעים לכך שהם מתועדים. כך נמסר מהמשטרה. 

ביום חמישי האחרון, המשטרה השיגה צו מעצר ותפסה את רוביטו במהלך מחסום תנועה ליד שדרות בואנוונטורה.בן ה-34 הוכנס לכלא מחוז שאסטה, והואשם בגין החזקת פורנוגרפיית ילדים והקלטה חשאית של אדם מזוהה שהתפשט.

על פי רישומי בית המשפט, יום לאחר מעצרו של רוביטו, אשתו ביקשה וקיבלה צו הרחקה ממנו. בינתיים, בן ה-34 צפוי לעמוד בפני שופט ב-7 באפריל.




0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE