הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האלימות במיאמי ביץ': העירייה הכריזה על עוצר
חופשת הספרינג ברייק שוב מביאה איתה אירועים אלימים במיוחד, וכמו בשנים הקודמות הדרך להתמודד איתם היא פשוט לאסור על הצעירים המופרעים להסתובב ברחובות בשעות הלילה

עיריית מיאמי ביץ' פרסמה ביום ראשון צו חירום והודיעה על עוצר בשעות הלילה, זאת בעקבות סוף שבוע מדמם שבו שני אנשים מתו בשני אירועי ירי נפרדים, בזמן שהמונים מסתערים על הרחובות בחופשת האביב. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP)

 

ראש העיר, דן גלבר, אמר בהודעה מוקלטת שפורסמה  ביום ראשון כי המוני האנשים בשילוב כלי נשק, יצרו "סכנה שאינה יכולה לעבור ללא פיקוח".

"אנחנו לא מבקשים שיחגגו את חופשת האביב בעיר שלנו. אנחנו לא רוצים את חופשת האביב בעיר שלנו. זה פראי מדי, מלא ביותר מדי אי סדר וזה קשה מאוד עבור המשטרה", הוסיף גלבר. 

העוצר יוטל החל ביום שני בשעה חצות ויוסר ב-20.3 בשעה 6:00 בבוקר, והעירייה מתכננת להקדים תרופה למכה ולהטיל מגבלות דומות מיום חמישי ה-23 במרץ ועד ה-27 במרץ. ההגבלות מתמקדות בעיקר בסאות' ביץ', מוקד התיירות הפופולרי עבור הצעירים בחופשה.

תחת ההנחיות, המבלים יצטרכו לצאת מבתי העסק עד השעה חצות. מלונות יוכלו להמשיך לעבוד מאוחר יותר כדי לשרת את האורחים שלהם, ומסעדות יוכלו לבצע משלוחים בלבד. העוצר לא חל על תושבי העיר וכל מי שיוצא לעבודה או ממנה. מי שיפר את הכללים, עלול להיעצר. 

 

(צילום: AP)

 

ההחלטה מגיעה לאחר שביום שישי פרצה קטטה אלימה באזור סאות' ביץ' במהלך חגיגות יום פטריק הקדוש וחגיגות חופשת האביב. אש חיה נפתחה במקום ואדם אחד מת ואחד אחר נפצע, והמשטרה תפסה במקום ארבעה כלי נשק.

בשעות הלילה המאוחרות של יום ראשון, אדם נוסף נורה למוות ואחר נפצע ליד אושן דרייב. 

על פי הדיווחים, החשוד בירי, צעיר בן 24 מפורט לודרדייל, הלך עם שלושה גברים כשהוא ניגש באטיות אל הקורבן וירה לעברו, ועל אף שנפל על הרצפה הוא המשיך ללחוץ על ההדק מספר פעמים - עד שנמלט. הוא נעצר לאחר זמן קצר, והואשם באשמת רצח מדרגה ראשונה. 

הכאוס של חופשת האביב מוכר ברחובות מיאמי ביץ', שגם בשנה שעברה הטילה באופן דומה עוצר החל מחצות ועד שעות הבוקר המוקדמות. 

לפני שנתיים, המשטרה עצרה כ-1,000 בני אדם והחרימה עשרות כלי נשק במהלך חופשת אביב סוערת במיוחד.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE