הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הוצאה להורג על מדרכה עמוסה במבלים: תיעוד הירי בלב מיאמי ביץ'
החשוד ירה 11 כדורים על הקורבן, ונמלט מהמקום רק אחרי שווידא הריגה. כל זאת כאשר הרחוב מלא בעשרות אנשים שהגיעו לחגוג את הספרינג ברייק

משטרת פלורידה פרסמה תיעוד קשה של הרצח על המדרכה העמוסה במבלים במיאמי ביץ', כאשר החשוד שלף אקדח חצי אוטומטי גנוב וירה 11 כדורים על הקורבן שלו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

דונטביוס פולק בן ה-24 נעצר באשמת הרצח שאירע ביום ראשון בשעה 3:30 לפנות בוקר, לאחר שהוא ברח מזירת הפשע וזרק את אקדח הגלוק 27 הגנוב בצד הדרך. 

בתיעוד שפורסם על ידי המשטרה, ניתן לראות הרבה אנשים הולכים לתומם על המדרכה באזור אושן דרייב ורחוב 11. החשוד נצפה לאחר מספר שניות הולך ללאט עם עוד שלושה גברים לא מזוהים, כאשר ידו בתוך חולצת הטריקו שלו.

לפתע פולק שלף את האקדח שהיה מתחת לחולצתו, חתך בחדות ימינה והחל לירות בטווח אפס על אדם שהלך בכיוון השני בעוד זרועו סביב אישה, כאשר לא מעט אנשים מסביבו. 

המבלים מסביב החלו לנוס על נפשם בעוד שהקורבן התמוטט ארצה והחמוש נשאר לירות מספר כדורים נוספים כדי לוודא הריגה. 

הקורבן הובהל לבית חולים באזור, אך לרופאים לא נותר אלא לקבוע את מותו. חוקרים שהגיעו למקום מצאו 11 תרמילי כדורים.

 

 

זמן לא רב לאחר הרצח, השוטרים הצליחו לעצור את פולק מספר רחובות מזירת הפשע. בזמן שהם לקחו אותו לבית החולים שם הוא אושפז בשל כאבים שנבעו מפצע ירי קודם, המשטרה האשימה אותו ברצח בכוונת תחילה.

ראש עיריית מיאמי ביץ', דן גלבר, הוביל עוצר לילה במטרה למנוע את הקורבן הבא, ואמר לתקשורת: "אנחנו לא מבקשים את חופשת האביב בעיר שלנו. אנחנו לא רוצים אותה כאן. זה פראי מדי, זה מביא יותר מדי אי סדר, וזה מקשה על השוטרים". 

העוצר הוכרז לאחר שגם ביום שישי אדם נורה למוות, ומאוחר יותר המשטרה מצאה ארבעה אקדחים הקשורים לזירת הפשע. שני האירועים, אמר ראש העיר, כללו אנשים שהגיעו מחוץ לעיר. 

"ברור שגם נוכחות משטרתית חסרת תקדים לא יכלה למנוע מהאירועים הללו להתרחש. כמות האנשים בעיר שלנו, האופי הסורר של רבים מדי, והנוכחות של רובים יצרו סכנה שאי אפשר לעבור ללא פיקוח", אמר ראש העיר. 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE