הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רופא השיניים שרצח את אם ששת ילדיו - הרעיל אותה כדי לחיות עם המאהבת שלו
בן ה-45 מקולורדו השתמש ברישיון הרפואי שלו כדי להזמין כימיקלים קטלניים, והכניס אותם לשייק החלבון של אשתו בת ה-43. כשהיא אושפזה הוא כתב לה: "את באמת נראית חיוורת לפני שהלכתי לעבודה"

הרשויות בקולורדו חשפו פרטים נוספים על מה שהגדירו כ"רצח מתועב, מורכב ומחושב", בו רופא שיניים הכניס כימיקלים קטלניים לשייק החלבון של אשתו כדי להרעיל אותה למוות - וככל הנראה להתחיל חיים חדשים עם המאהבת שלו. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'יימס, אנג'לה וששת ילדיהם

 

ג'יימס טוליבר קרייג בן ה-45 הטיס את המאהבת שלו לדנוור, שהיא אורתודנטית מטקסס שאיתה החליף אימיילים "בעלי אופי מיני מפורש", בזמן שאם ששת ילדיו גססה בבית החולים. 

יומיים לפני שאשתו בת ה-43, אנג'לה קרייג, אושפזה עם סחרחורות וכאבי ראש עזים, קרייג חיפש באינטרנט אילו רעלים יכולים להרוג אדם מבלי שיתגלו, ולאחר מכן הזמין למשרדו מיכלים של חומרים רעילים ביותר.

מצבה של אנג'לה הידרדר במהירות קיצונית עם אשפוזה ביום רביעי, והיא חוברה למכשיר הנשמה לפני שהוכרזה עם מוות מוחי. ביום ראשון, הרופאים ניתקו אותה וקבעו את מותה.

תצהיר המשטרה מתאר תמונה אפשרית למה שהוביל לרצח - כולל נישואים בעייתיים, בגידה, בעיות כלכליות ואפילו תקרית מהעבר בה דווח כי קרייג הרעיל את אנג'לה. 

אחותה של אנג'לה אמרה למשטרה כי לקרייג "היו מספר רב של רומנים עם כמה נשים, אמר לאנג'לה שהוא מכור לפורנוגרפיה מאז היה נער… והיה על סף פשיטת רגל", זאת בפעם השנייה בחייו. יתרה מכך, אנג'לה סיפרה כי קרייג "סימם אותה לפני כחמש שנים" בגלל שהוא תכנן להתאבד בזריקה קטלנית, ולא רצה שהיא תנסה להציל את חייו לפני שהסמים יהרגו אותו.

בתקרית האחרונה שהובילה למותה, כאשר אנג'לה החלה להרגיש לא בטוב והלכה לבית החולים, היא שלחה הודעת טקסט לבעלה בה כתבה שהיא "מרגישה מסוממת". 

קרייג ענה לה: "בהתחשב בהיסטוריה שלנו, אני יודע שזה חייב לעשות לך טריגר. אבל רק לפרוטוקול, לא סיממתי אותך. אבל אני מאוד מודאג. את באמת נראית חיוורת לפני שהלכתי".

כאמור, בצו החיפוש שהושג, המשטרה מצאה שרופא השיניים השתמש במחשב במשרדו כדי לבדוק עד כמה ארסן - חומר רעיל ביותר - נדרש כדי להרוג אדם, ואז ביצע הזמנה שלו, כמו גם ציאניג ואולאנדרין - שלושה כימיקלים קטלניים. 

 

 

הוא אף אמר למנהלת המשרד שלו שהוא מחכה לחבילה אישית שתגיעה ב-13 במרץ, וביקש ממנה לא לפתוח אותה. עם זאת, עובדת אחרת פתחה בטעות את החבילה, ומצאה בתוכה "מדבקה המורה על סיכון ביולוגי" וגם "מיכל עגול עם כיתוב 'אשלגן ציאניד'". 

העובדת חיפשה בגוגל למה הכימיקל משמש, וגילתה שאנג'לה חוותה תסמינים דומים. עם אשפוזה של אנג'לה ב-15 במרץ, העובדת פנתה לשותפו העסקי של קרייג.

מודאגים מאוד, השניים הגיעו לבקר את אנג'לה בבית החולים, ושוחחו עם האחות וסיפרו על על מה שמצאו. אותה אחות התקשרה למשטרה, שפתחה בחקירה. 

קרייג הודה כי הזמין אשלגן ציאניד, אך אמר כי הוא עשה זאת לבקשת אשתו שהייתה אובדנית, שביקשה ממנו להזמין את הכימיקל מכיוון שיש לו את האישורים הרפואיים לעשות זאת. לטענתו, הוא לא האמין שהיא באמת תשתמש בזה.

החוקרים כאמור מאמינים שקרייג הכניס את החומרים הרעילים לשייק החלבון של אשתו, ומסרו כי מהבדיקה שבוצעה עד כה, אנג'לה לא הראתה סימנים למחשבות אובדניות.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE