הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דה-סנטיס כבר לא שותק - ותוקף את "הדרמות היומיומית" של טראמפ
המושל הרפובליקני כבר לא נזהר מלדבר על הנשיא לשעבר, כאשר הרטוריקה שלו מצביעה על כך שהוא אכן יתמודד ב-2024: "היריב שלי הוא ביידן… אני חושב שהעם רוצה שינוי"

מושל פלורידה נוהג שלא להתייחס יותר מדי לנשיא לשעבר - אך בראיון האחרון שלו, רון דה-סנטיס גינה במורמז את "הדרמה היומית" של דונלד טראמפ.

הספקולציות לפיהן דה-סנטיס יתמודד לנשיאות ארה"ב קיימות כבר חודשים רבים, אך הראיון האחרון מחזק אותן כאשר המושל הרפובליקני דיבר על החסרונות הסיביים של יריבו הפוטנציאלי, טראמפ, תוך כדי שאמר כי הוא מעדיף מדיניות של "ניצחונות" מאשר של "כאוס".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

"אני חושב שמבחינת הגישה שלי למנהיגות, בממשלה שלי יש כוח אדם המחזיק באג'נדה של העם, והם חולקים את האג'נדה שלנו", אמר דה-סנטיס בראיון שנערך באחוזת המושל בפלורידה.

במרומז לחלופות הקיימות, ובעיקר לסערה סביב המעצר הצפוי של טראמפ, המושל אמר: "הדרך שבה אנחנו מנהלים את הממשלה, היא לא דרך דרמה יומיומית. אנחנו מתמקדים בתמונה הגדולה, שמים נקודות על הלוח, ואני חושב שזה משהו מאוד חשוב".

אז, דה-סנטיס התייחס למשחק המילים המזלזל של טראמפ, שכינה אותו "רון דה-מתחסד", Ron DeSanctimonious - והראה שהוא ממש לא מתרגש מזה:

"אני אפילו לא יודע איך לאיית את זה. אני לא ממש יודע מה זה אומר, אבל את האמת, אני די אוהב את זה. זה כינוי ארוך, יש לו הרבה תנועות. אז נלך עם זה, זה בסדר", אמר.

"כלומר, אתה יכול לקרוא לי איך שאתה רוצה, כל עוד אתה קורא לי גם מנצח, כי זה מה שהצלחנו לעשות בפלורידה - לקחת את המדינה הזו לשלב הבא", אמר דה-סנטיס. "בעיניי, הכל זה רק רעשי רקע. לא רוצה לריב עם אנשים ברשתות החברתיות. זה לא משיג שום דבר עבור האנשים שאני מייצג". 

לבסוף, המושל הרפובליקני הביא רמז עבה לתוכניות העתידיות שלו: "בסופו של יום, כמנהיג, אתה רוצה להסתכל על אנשים כמו האבות המייסדים שלנו… זה לא אומר שאתה אף פעם לא עושה טעות בחיים האישיים שלך, אבל חשוב לזכור איזו סוג של דמות אתה מביא".

"היריב שאני אתמקד בו הוא ביידן, כי אני חושב שהוא כשל בניהול המדינה. אני חושב שהמדינה רוצה שינוי. אני חושב שהעם רוצה התחלה חדשה ויכוון חדש, ולכן אנחנו נהיה מאוד קולניים לגבי זה". 

הראיון הזה משך תגובה כועסת ממקורביו של הנשיא לשעבר, כאשר היועץ של טראמפ, ג'ייסון מילר, צייץ בטוויטר: "רון דה-סנטיס סוף סוף חושף את הפנים האמיתיות שלו. הוא ממייסדי 'לעולם לא טראמפ', שמתעב את הבייס של MAGA, ומשקר על זה כל הזמן".



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE