הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המורה שנורתה ע"י תלמיד בן 6 מדברת לראשונה: "לא אשכח את המבט שלו כשהוא כיוון אלי את האקדח"
אביגיל זוורנר בת ה-25 עוד מתקשה להתמודד עם הטראומה, שלדבריה "שינתה את חיי". בראיון היא נזכרה ברגעים המפחידים, ועד כמה היה לה חשוב קודם לדאוג לשאר התלמידים - ורק אז לעצמה

המורה מוירג'יניה שנורתה בכיתה על ידי אחד מתלמידיה, בסך הכל בן 6, הצליחה להתאושש פיזית מהפציעה הקשה - אך בראיון ראשון לתקשורת היא מספרת על הקושי הנפשי שהיא חווה. 

"אני זוכרת אותו מכוון אלי את האקדח, אני זוכרת את המבט על פניו, אני זוכרת את האקדח יורה", סיפרה אביגיל זוורנר בת ה-25 בראיון לרשת NBC, על הרגע בו התלמיד לחץ על ההדק בבית הספר היסודי ריצ'נק בניופורט, אז ב-6 בינואר. 

"אני פשוט לא אשכח את המבט על פניו בזמן שהוא כיוון את האקדח ישירות אלי. זה שינה את חיי", הוסיפה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

זוורנר אמרה שככל הנראה היא שרדה את הירי רק בגלל שהכדור עבר דרך היד שלה לפני שחדר לחזה ופגע בריאה. חלק מהקליע, אגב, עוד נשאר בחזה שלה: "נראה שזה תמיד יהיה שם", אמרה.

"בהתחלה זה ממש טלטל אותי… לראות את הפצע הפתוח על הגוף שלי ולזכור איך קיבלתי אותו, זה די טראומטי".

המורה הצעירה סיפרה שיש ימים שבהם היא ממש נאבקת "לקום מהמיטה", אבל אמרה שהיא מנסה "להישאר חיובית" על אף הטראומה שהיא נושאת עמה. "אני מסתדרת, אתה יודע, אבל זה מאתגר. עברתי הרבה מכשולים ואתגרים". 

היא נזכרה כיצד מיד אחרי שנפגעה מהכדור היא קודם כל הוציאה את כל התלמידים מהכיתה והובילה אותם למקום מבטחים, אז היא הגיעה למשרד בית הספר וביקשה עזרה - שם בסוף התמוטטה. 

"התגובה הראשונה שלי הייתה שהילדים צריכים לצאת מכאן. זו כבר לא כיתה בטוחה. חשבתי שקודם אני צריכה להוציא אותם, ואז ללכת ולמצוא עזרה", אמרה. "רק רציתי להוציא את התינוקות שלי משם".

מוקדם יותר החודש, התובעים של וירג'יניה הודיעו כי הילד בן ה-6 לא יעמוד לדין בשל גילו הצעיר וחוסר היכולת שלו להבין את ההליך המשפטי. עם זאת, הוריו עדיין עשויים לקחת אחריות פלילית על כך שהאקדח היה נגיש לבנם. 



39% לא
61% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE