הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות וידוי שכתב בספרו החדש: הוויזה של הנסיך הארי בסכנה
לאחר שגרם לסערה תקשורתית רחבה בעקבות וידויים דרמטים בספר הזיכרונות שלו, מקורבים לבית המלוכה חופשים כי הויזה של הנסיך בסכנה. הסיבה? הוידוי המרעיש כי התנסה במגוון סמים

ספרו האוטוביוגרפי של הנסיך הארי חשף שערוריות רבות מתוך משפחת המלוכה וגם כלל כמה וידויים יוצאי דופן על שימוש בסמים, שהיו חלק בלתי נפרד מחייו של הנסיך בצעירותו. רבים שיבחו אותו על הפתיחות והכנות מעוררת ההשראה, אך כעת מסתבר כי יכול להיות שהכנות הזו תביא לכך שהארי לא יקבל ויזה לארה"ב.ֿ

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"הודאה בשימוש בסמים היא בדרך כלל עילה לאי קבילות, זה אומר שהוויזה של הנסיך הארי הייתה צריכה להידחות או להילקח ממנו בגלל שהוא הודה בכך. אין יוצא מן הכלל עבור בני מלוכה, גם אם מדובר בשימוש חד פעמי״, נאמר.

כזכור, הדוכס מסאסקס חשף בספר הזיכרונות שלו, אשר יצא בינואר האחרון, כי הוא "שתה בכבדות", השתמש בקוקאין ועישן מריחואנה לאורך חייו. עוד טען כי השתמש בקוקאין כנער, אך הודה שהתנסה בסמים פסיכדליים גם בבגרותו.

עוד אמר הנסיך כי הוא רואה בסמי הזיה "חלק משמעותי" בחייו. "זה היה כמו לנקות את השמשה הקדמית, להסיר את הפילטרים של החיים, זה הביא לי תחושה של רגיעה, הקלה, נוחות, קלילות שהצלחתי להדחיק באותה תקופה", שיתף.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE