הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מרגיז: ביהמ"ש חתך בחצי את סכום הערבות של פושע סדרתי - ששדד אישה והותיר אותה משותקת
השופטת הסכימה לערבות נמוכה, על אף שהחשוד בן ה-17 פצע את האישה בזמן שהיה משוחרר בערבות, ולמרות שלאחרונה הוגש נגדו כתב אישום בגין שוד אחר

בית המשפט של מחוז האריס, טקסס, החליט לחתוך בחצי את הערבות לשחרורו של החשוד בשוד של אישה, אם לשלושה ילדים, אז הותיר אותה משותקת לאחר שהטיח אותה על הקרקע. 

כל זאת על אף שהתובעים הדגישו את העובדה שג'וזף הראל בן ה-17 שוחרר לפני כחודשיים בערבות, וכאשר הוגש נגדו כתב אישום בגין שוד אחר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כזכור, הראל נעצר בשבוע שעבר לאחר שהמשטרה פרסמה תיעוד ממצלמת אבטחה, בו הוא נראה שודד את נונג טרוונג בת ה-44, לאחר שעקב אחריה עם יציאתה מהבנק במשך כ-24 מיילים. 

במהלך השוד, שאירע ב-13 בפברואר, הראל הטיח את טרוונג על הקרקע וגנב ממנה 4,300 דולר במזומן שזה עתה משכה - וכאמור הותיר אותה משותקת. 

לאחר מעצרו באשמת שוד בנסיבות מחמירות, התובעים ביקשו ערבות בסך 200,000 דולר, תוך ציון העובדה שב-26 בינואר הוא שוחרר בערבות של בסך הכל 100 דולר, לאחר שנעצר בגין נשיאה לא חוקית של נשק. 

יתרה מכך, בן ה-17 עומד בפני אישום אחר של תקיפה בנסיבות מחמירות עם נשק קטלני, בתקרית מה-25 בפברואר. 

"בזמן שהוא משוחרר בערבות בגין נשיאת אקדח, הראל גנב כסף ותקף את הקורבן, וגרם לה שברים בצלעות, שבר בעמוד השדרה ושיתוק מתחת לזרועות, שזו פגיעה גופנית חמורה", כתבו התובעים.

על אף טענות אלה וחומרת הפשעים שביצע, השופטת קריסטין גייני נענתה לבקשת עורכת הדין של הראל, קתרין אוונס, והחליטה להוריד את הערבות לשחרורו ל-100,000 דולר. 

 

טרוונג (צילום: פוקס26)

 

עורכת הדין אוונס אמרה: "ביקשתי ערבות נמוכה במידה ניכרת ממה שנקבע, שכן משפחתו של מרשי אינה מסוגלת כרגע לעמוד בסכום הערבות. בנוסף, אושר כי קיימים תנאי ערבות שיכניסו את הראל למעצר בית של 24 שעות ביממה, ויחייבו אותו לענוד מכשיר מעקב - זאת אם בני המשפחה יוכלו להביא מספיק ערבים בעתיד".

אותה תקרית מה-25 בפברואר, הראל וחשוד נוסף שדדו מאישה את הארנק שלה בדרום מזרח יוסטון. מאוחר יותר באותו היום, הקורבן ובעלה עקבו אחר החשודים בזכות AirPods שהיו בארנק, והגיעו לכתובת שם האישה זיהתה את בן ה-17, והתקשרה למשטרה. 

בזמן שחיכו למשטרה, הראל פנה לזוג, ובשלב כלשהו כיוון לעברם אקדח. 

כתב אישום הוגש נגדו בשבוע שעבר בגין שוד זה, ובשל מעצרו באותה תקרית שהותירה את טרוונג משותקת, נקבעה לו ערבות משולבת בסכום של 130,000 דולר. 

 

2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE