הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בגלל כלב אומנה: רק בת 3 - ולא תוכל לחייך יותר
אמא של אמילי רואק הקטנה סיפרה כיצד הכלב, אותו לקחו כמה שעות קודם לכן, התנפל על הבת שלה, וממש קרע ולעס את הצד הימני של הפנים שלה. "ניער אותה מצד לצד"

ילדה בת 3 מלואיזיאנה כבר לא תוכל לחייך יותר אחרי שכלב אומנה שמשפחתה לקחה - התנפל עליה בפתאומיות ותקף את פניה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

רבקה בוליין הלכה מוקדם יותר החודש למקלט לבעלי חיים, שם לקחה לאומנה את הכלב טאטר טור בן השלוש, זאת לאחר שבתה הקטנה, אמילי רואק, ביקשה גור.

אבל פחות מ-24 שעות מאז שנלקח, האמא לשניים חשבה שבתה הולכת למות כאשר הכלב התנפל על אמילי ו"אכל קצת מהפנים שלה". 

בוליין סיפרה כי אמילי ליטפה את גבו של הכלב בעדינות כשהם ישבו יחד על רצפת הסלון, אז חיית האומנה הסתובבה ונשכה את פניה של בת ה-3. האמא תיארה כיצד היא צרחה וניסתה לגרום לכלב לשחרר את שיניו, בזמן שהוא מנער באכזריות את בתה מצד לצד.

"אמילי ליטפה אותו מהעורף לגב, מאוד מאוד ברכות. בתוך שניות, הוא נבח ונתפס על פניה, והתחיל לנער אותה מצד לצד בזמן שאני צורחת באימה 'רק מהתינוקת שלי! ", סיפרה. "אמילי לא השמיעה קול. גופה היה רפוי והיא התנערה לכל עבר". 

לאחר שניות של אימה מוחלטת, הכלב שחרר את אחיזתו באמילי - שהובהלה במהירות לבית החולים עם נזק כבד לפניה. "הלחי שלה נלעסה. הכלב בלע חלק מהפנים שלה", תיארה בזעזוע האם. 

הרופאים עשו כל שביכולתם לתקן כל נזק אפשרי, אך אמילי נותרה מהמתקפה עם חצי לחי ימנית תלושה, ונזק כבד לשרירים שלא יאפשר לילדה הקטנה לחייך בצד זה של פניה. 

 

 

האמא אמרה כי במקלט בעלי החיים טענו שהכלב הוא תערובת של לברדור ורטריבר, אבל היא חוששת שיש בו פיטבול. ועדיין, היא סיפרה כיצד אמילי וטאטר טוט היו "מתוקים ביחד", והוא אף נתן לאמילי לנשק אותו באפו - כך שהנשיכה הייתה לא צפויה. 

בזמן שהמשפחה מנסה להתאושש מהאירוע הטראומטי, הכלב טאטר טוט נלקח על ידי רשויות פיקוח בעלי החיים - והרדימו אותו. 

האמא מנסה לגייס כספים כעת דרך GoFundMe עבור ניתוחים נוספים לבתה הקטנה, בתקווה לתקן את פניה עד כמה שאפשר. 

"יש לה תפרים בתוך הפה, כי הכלב אכל לה לגמרי את הפנים. מדי פעם היא סובלת מכאבים רבים, ומצביעה על עצמה ואומרת: 'אמא אני מתה, אני מתה. הגור היה רעב', וזה שובר לי את הלב", סיפרה בוליין.

4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE