הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרמה בטקסס: שלושה הוחזקו כבני ערובה במשך 5 ימים - עד שה-FBI ירה למוות בחוטף
שני החוטפים דרשו כופר מהמשפחות של בני הערובה, וכאשר הכסף היה מוכן - הם ביקשו יותר. סוכנים פדרלים איתרו את המחבוא בצפון יוסטון, ופשטו על המקום

כוחות של סוכנות החקירות הפדרלית פשטו ביום חמישי על מבנה מסתור בטקסס, וירו למוות בגבר שחטף שלושה מהגרים והחזיק בהם כבני ערובה במשך כמה ימים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP)

 

על פי הדיווחים שפורסמו, החוטף, יחד עם שותף נוסף, החזיקו את שלושה המהגרים בניגוד לרצונם במשך חמישה ימים במחבוא בצפון יוסטון ועינו אותם - זאת בניסיון לסחוט את המשפחות שלהם תמורת כסף. 

הדבר נודע לרשויות שהחלו בחקירה- ורגע לפני עלות השחר של יום חמישי, סוכנים פדרליים הגיעו לזירה, נכנסו למבנה וחילצו את בני הערובה.

במהלך החילוץ הדרמטי התפתח קרב יריות, אז סוכנים של FBI ירו על החוטף והרגו אותו, ולקחו את השותף למעצר. המהגרים חולצו כולם בשלום, כך אמר ג'יימס סמית', סוכן מיוחד שאחראי על משרד סוכנות החקירות הפדרלית שביוסטון. 

תובע במחוז וולר סיפר לחדשות כי המהגרים עמדו בכביש המהיר 10 בפרבר של יוסטון וחיפשו טרמפ. החשודים שעברו באזור עצרו לשלושה, אלא שאז אילצו אותם להיכנס למכונית אחרת וחטפו אותם למחבוא. 

 

(צילום: AP)

 

החוטפים דרשו כסף ממשפחתו של לפחות אחד המהגרים, שזהותו נשארה חסויה. כשהמשפחה הצליחה להשיג את המזומנים, הפושעים רק הגדילו את הסכום עבור שחרורם של החטופים.

במהלך המשא ומתן, השניים שלחו מספר סרטונים למשטרה המקומית והציגו את העובדה שהם חמושים. בסרטון אחד לפחות, החוטפים הכו את אחד מבני הערובה שנלקח, שתואר על ידי הרשויות כאדם מבוגר. 

כאמור, ביום חמישי האחרון סוכני FBI הגיעו לנקודת המסתור וחילצו את בני הערובה. הסוכן המיוחד סמית' לא פירט כיצד נמצאו המהגרים, מה הוביל לירי או כמה אנשי ביטחון היו מעורבים - אלא רק את העובדה שחשוד אחד נהרג ואחר נעצר. זהותו של אף אחד מהם לא נמסרה.

נוסף על כך, הרשויות מסרו כי שלושת הקורבנות הם מהגרים שחצו את הגבול של מקסיקו אל תוך ארצות הברית באופן לא חוקי, אך הלאום שלהם לא נחשף. 



38% לא
62% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE