הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שרון סטון חושפת כי בעקבות תפקידה בסרט "אינסטינקט בסיסי" איבדה משמורת על בנה
השחקנית הוותיקה והמוערכת חושפת לראשונה כי בעקבות תפקידה בסרט האייקוני, בו נראתה לזמן קצר ללא תחתונים, גרמה לכך שאיבדה את המשמורת על בנה. ״השופט שאל את הבן שלי אם הוא מודע לכך שאני משחקת בסרטי סקס״, היא אומרת

אחד התפקידים שהובילו לפריצה הגדולה של שרון סטון היה כמובן בקלאסיקת הניינטיז הבלתי נשכחת "אינסטינקט בסיסי". אך כעת, מתברר כי למרות שהתפקיד האייקוני גרם לקריירה שלה להמריא לשחקים, הוא גם פגע בזכות שלה להיות אמא לבנה המאומץ. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השחקנית, שחגגה בשבוע שעבר את יום הולדתה ה-65, התארחה לאחרונה בפודקאסט של ברוס בוזי, כאשר במהלך הראיון סיפרה על שופט שהטיל ספק ביכולתה להיות אמא שמגדלת את בנה בצורה נאותה, בעקבות השתתפותה בסרט המדובר משנת 1992.

כזכור, סטון מגלמת במותחן הקולנועי סופרת החשודה ברצח כוכב רוק. בסצנה המפורסמת מתוכו היא נחקרת על ידי בלש משטרה, אשר מגלם מייקל דאגלס, ובין השניים מתפתח מתח מיני. הרגע הזכור כאמור הוא זה שבו משלבת סטון את רגליה, וחושפת כי היא אינה לובשת תחתונים.

"כמעט ואיבדתי את המשמורת על בני", אמרה השחקנית, "השופט שאל את הבן שלי 'האם אתה מודע לכך שאמא שלך משחקת בסרטי סקס?'". עוד סיפרה כי אסור היה לה על פי חוק לעסוק בנושא באופן פומבי, בשל רגישות למצבו של בנה, רואן. "כנראה העובדה שעשיתי את הסרט הזה גרמה להם לחשוב שאני לא יכולה לתפקד כאמא״, סיכמה. 

לאחר שהגרוש של סטון קיבל משמורת על בנם, הוסיפה להיאבק על הזכות לראותו במשך 13 שנים, אך הורשתה לבקרו רק פעם בחודש. כיום, היא מספרת, היא ובנה בן ה-22 מנהלים יחסים טובים וקרובים. סטון, שלא יכלה כאמור להביא ילדים באופן טבעי, אימצה שני בנים נוספים בשנים 2005 ו-2006: לאיירד בן ה-15 וקווין בן ה-16.

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE