הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
על סט הצילומים: ג'יימי פוקס חושף כי ניסו לגנוב ממנו 40 אלף דולר
צילומי סרטו החדש של השחקן ההוליוודי נעצרו לאחר שעלה החשד כי אחד מעובדי ההפקה ניסה לגנוב ממנו עשרות אלפי דולרים. פוקס הביא לפיטוריהם של מספר אנשי צוות ולפי הדיווחים התנהג בכעס רב על הסט

צילומי הסרט החדש בכיכובו של השחקן והקומיקאי ג׳יימי פוקס הושבתו - זאת לאחר צרות שפקדו את ההפקה ובראשן חשד לניסיון גניבה של עשרות אלפי דולרים מהשחקן. עוד דווח כי אחד מעובדי ההפקה פוטר לאחר שלפי החשדות ניסה לגנוב מפוקס רכוש בשווי 40 אלף דולר. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מפיקי הסרט פתחו בחקירה פנימית שבעקבותיה גם פנו אל המשטרה. כמו כן, על פי הדיווחים, ייתכן והעובד החשוד אף היה מעורב במקרים דומים נוספים, וגנב ממפורסמים אחרים. מקור מטעם ההפקה סיפר שהבעיות הגיעו כבר בימי הצילום הראשונים: "היו הרבה עיכובים, בעיקר בגלל צילומי החוץ במזג האוויר החורפי של לונדון, אבל אז הדרמה האמיתית קרתה״.

עובדים שהיו על סט הצילומים דיווחי כי השחקן רתח מזעם והביא לפיטוריהם של ארבעה אנשים, ביניהם אחד ממפיקי הסרט ושני במאים. "הוא דרש שיפתרו את הבעיות באופן מיידי ופיטר ארבעה אנשי צוות״, אמר.

מקורב לקמרון דיאז, שגם היא מככבת בסרט, הגיב ואמר: ״קשה לה להצטלם מדי יום במשך שעות רבות, והיא שונאת להיות רחוקה מבתה. גם הדרמה שהתרחשה לאחרונה לא הוסיפה למצבה הרגשי״. 

20% לא
80% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE