הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עכשיו זה רשמי: האשמות האלימות נגד יוצר ריק ומורטי בוטלו
לאחר שהואשם בתקיפת בת זוגו ואף פוטר מהפקת סדרת האנימציה המצליחה, ההאשמות נגד יוצר התוכנית, ג'סטין רוילנד, בוטלו. "תמיד ידעתי שהטענות האלה שקריות, מעולם לא היה לי ספק שהיום הזה יגיע", הגיב

ג'סטין רוילנד, שיצר את הסדרה "ריק ומורטי" הואשם כזכור בחודש ינואר האחרון בסעיף של אלימות במשפחה, אך כעת, האישומים בוטלו, כך אישרה דוברת במשרד המחוזי של מחוז אורנג'. "דחינו את האישומים כתוצאה מחוסר ראיות מספיקות להוכחת המקרה מעבר לספק סביר", מסרה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תוך זמן קצר בלבד, הגיב רוילנד ברשתות החברתיות וכתב:״אני עדיין מזועזע עמוקות מהשקרים הנוראיים שדווחו עליו לאורך התקופה. תמיד ידעתי שהטענות האלה שקריות, מעולם לא היה לי ספק שהיום הזה יגיע״. 

עוד הוסיף וכתב: ״אני מאוכזב שכל כך הרבה אנשים מיהרו לשפוט אותי בלי לדעת את העובדות, רק על סמך מה שאמרה האקסית שלי, שרצתה לפגוע בשמי הטוב. עם זאת, כעת, לאחר שהמקרה הגיע לסיומו, אני אסיר תודה שהתיק הזה נדחה".

כזכור, התלונה נגד רוילנד הוגשה בקליפורניה והתייחסה למקרה שאירע לפני שלוש שנים. המתלוננת, שבחרה להשאר בעילום שם, הייתה אז במערכת יחסים עימו. רוילנד כפר באשמה כשהואשם לראשונה ב-2020, ובחודש ינואר האחרון התייצב בבית המשפט לשימוע קדם-משפטי.

2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE