הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
5 הרוגים, לפחות 6 נעדרים בפיצוץ במפעל שוקולד בפנסילבניה
בשלב זה לא ברור מה הוביל לפיצוץ העוצמתי שאירע במפעל במזרח המדינה בשעות הצהריים המאוחרות של יום שישי ■ ישנם דיווחים סותרים על מספר הפצועים, טרם פורסמו זהות ההרוגים ונעדרים

חמישה אנשים נהרגו ולפחות שישה נוספים מוגדרים כנעדרים בעקבות פיצוץ עז במפעל שוקולד במזרח מדינת פנסילבניה, כך על פי רשויות החוק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת הפיצוץ, אתמול

 

לפי סוכנויות החירום של פנסילבניה, לפחות שישה פצועים פונו מזירת הפיצוץ במפעל "R.M. Palmer" בעיירה ווסט רידינג, כ-80 ק"מ צפון-מערבית לפילדלפיה.

עם זאת, בבית החולים המקומי מדווחים כי שמונה פצועים פונו אליהם: "אחד הועבר למרכז רפואי אחר, שניים במצב בינוני וכל השאר שוחררו", סיפרה ג'סיקה בלזר, דוברת בית החולים.

הפיצוץ, שאירע אתמול (שישי) בסביבות השעה 5:00 אחה"צ, עדיין נמצא בחקירה ולא ברור מה בדיוק גרם לו.

 

זירת הפיצוץ, אתמול

 

בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות ניתן לראות את המפעל עולה באש, כאשר עשן סמיך מיתמר ממנו. "המפעל נהרס לחלוטין, הפיצוץ היה כה חזק שבניין סמוך זז כמטר ממקומו", סיפרה ראשת העיר סמנת'ה קאג.

לדבריה של ראשת העיר, כעת לא נשקפת סכנה נוספת, אך תושבים המתגוררים במקום מתבקשים שלא להתקרב לאזור הפיצוץ: "אנחנו מעריכים שכוחות החירום ימשיכו לעבוד מסביב לשעון, ככל הנראה במשך כל סוף השבוע, כדי להשתלט על הזירה", אמרה. בשלב זה לא פורסמו זהותם של ההרוגים, הנעדרים או הפצועים.

יצרנית השוקולד הקטנה מעסיקה כ-850 איש, אולם לא ידוע כמה מהם עובדים במפעל בווסט רידינג.

67% לא
33% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE