הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אירוע חריג ב-LAX: נוסע פתח את יציאת החירום רגע לפני ההמראה
הנוסע קפץ לקרקע באמצעות מגלשת החירום ונעצר ע"י רשויות החוק ■ הנוסעים הועברו למטוס חלופי שהמריא ליעד באיחור של כארבע שעות

נוסע בטיסת דלתא איירליינס מלוס אנג'לס לסיאטל נעצר אתמול (שבת) בבוקר בשטח נמל התעופה בדרום קליפורניה לאחר שפתח את יציאת החירום וקפץ מכלי הטיס בעת שהמטוס עשה את דרכו לעבר המסלול.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כוחות משטרה רבים הוזעקו לנמל התעופה

 

תחילת האירוע בסמוך לשעה 10:00 בבוקר, אז טיסת 1714 של דלתא הייתה בעיצומה של ההכנות האחרונות לקראת טיסה של כשלוש שעות לעיר הגדולה במדינת וושינגטון.

בעת שהמטוס החל בנסיעה איטית לעבר מסלול ההמראות, אחד מהנוסעים קם ממושבו בחלק האחורי של המטוס והתקדם לעבר החלק הקדמי, תוך כדי שהוא שואל את צוות הדיילים "מה אני עושה עכשיו?". הדיילים דרשו ממנו לשבת והחלו ללכת לעברו כאשר נרשמה תפנית מפתיעה.

הנוסע ניגש ליציאת החירום, פתח את הדלת וקפץ אל מגלשת החירום שזה עתה נפתחה. המטוס נעצר, ועדי ראייה סיפרו שעובדי הקרקע ב-LAX הצליחו לעכב את הנוסע עד להגעת כוחות המשטרה.

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

"הנוסע נלקח לבדיקה פסיכיאטרית בבית חולים מקומי", הסביר סמל דווין פלדמן ממשטרת LAX, "רשויות החוק הפדרליות גם משתתפות בחקירה", הוסיף.

הטיסה הייתה אמורה להמריא בשעה 10:01 בבוקר ולנחות בסיאטל בשעה 12:54 בצהריים, אולם פתיחתה של מגלשת החירום אילצה את אנשי דלתא למצוא מטוס חלופי. בסופו של דבר, הנוסעים והכבודה שלהם הועברו למטוס החדש, שהמריא בשעה 2:00 בצהריים ונחת בסיאטל רק ב-4:30 אחר הצהריים.

"כאשר שומעים על תקריות כאלה בחדשות אתה תמיד אומר לעצמך שהיית פועל בצורה כזו או אחרת, אבל בכנות זה קרה נורא מהר ולא היה זמן להגיב", אמרה ג'יליאן שלדון, נוסעת בטיסה, בשיחה עם התקשורת המקומית, "אני פשוט שמחה שזה לא קרה באמצע הטיסה, אחרת התוצאה הייתה שונה לחלוטין".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE