הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר 12 שנות נישואים: ריס וויתרספון מתגרשת
השחקנית ובעל ג'ים טות', הודיעו באופן רשמי כי הם מתגרשים, זאת לאחר יותר מעשור של שנות נישואים וילד משותף אחד. "נהנינו משנים רבות ונפלאות ביחד ואנחנו מתקדמים הלאה באהבה גדולה״, כתבה השחקנית ברשת החברתית

ריס וויתרספון ובעלה, סוכן השחקנים ג'ים טות החליטו להיפרד, זאת לאחר שנים ארוכות של חיי זוגיות ונישואים. השחקנית. "יש לנו חדשות אישיות לחלוק: מתוך זהירות והתחשבות רבה קיבלנו את ההחלטה הקשה להתגרש", כתבה וויתרספון בפוסט בעמוד האינסטגרם שלה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"נהנינו משנים נפלאות יחד וכעת החלטנו להתקדם הלאה באהבה גדולה, טוב לב וכבוד הדדי למה שייצרנו ביחד. העדיפות הגדולה ביותר שלנו היא הבן שלנו, בזמן שאנחנו מנווטים לפרק הבא. העניינים האלה אף פעם אינם קלים, אנחנו נעריך אם תכבדו את הפרטיות שלנו בזמן הזה״, סיכמה השחקנית. 

הבשורה המפתיעה על הגירושים של השניים מגיעה בסך הכל  יומיים לפני שהזוג היה אמור לחגוג את יום נישואיהם ה-12 שלהם. מקורב לשניים אישר: "הם באמת החברים הכי טובים וזו החלטה מאוד חברית. הם מחויבים להורות משותפת ומשקיעים את כל מה שאפשר במשפחה שלהם״.

כזכור, וויתרספון וטות' החלו לצאת בפברואר 2010, והכריזו על אירוסיהם בדצמבר של אותה השנה . זמן קצר לאחר מכן. בספטמבר 2012 נולד בנם המשותף טנסי ג'יימס טות'. לוויתרספון יש שני ילדים נוספים מבעלה ריאן פליפה.

77% לא
23% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE