הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אמא רצחה באכזריות את בנותיה הצעירות - כדי להתנקם בגרוש שלה
תושבת וירג'יניה בת 37 הודתה כי נתנה לילדות שלה, בסך הכל בנות 15 ו-5, חומר הרדמה ולאחר מכן ירתה בהן למוות באקדח שרכשה כשבוע לפני כן

תושבת וירג'יניה נמצאה אשמה ברצח שתי בנותיה הצעירות, במה שהתובעים מאמינים כי מדובר בניסיון מחריד לנקום בבעלה לשעבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ורוניקה יאנגבלוד בת ה-37 הודתה כי באוגוסט 2018 היא נתנה חומר הרדמה לשתי הבנות שלה - שרון קסטרו בת ה-15 וברוקלין יאנגבלוד בת ה-5, ואז ירתה בהן למוות. על אף שהודתה, היא טוענת לחפותה על רקע אי שפיות.

עם זאת, חבר המושבעים לא משוכנע שמחלת נפש היא גורם מרכזי ברצח המזעזע. 

וכך, ביום רביעי שעבר יאנגבלוד - עובדת מין לשעבר שעורכי דינה הדגישו שהיא עברה התעללות פיזית ומינית על ידי משפחתה - נמצאה אשמה בשני סעיפי רצח בכוונת תחילה ושני סעיפים של שימוש בנשק חם. 

במהלך המשפט, עוזרת התובע של מחוז פיירפקס, קלסי גיל, תיארה את יאנגבלוד כרוצחת זדונית, אנוכית והדגישה שהיא פעלה בכוונת תחילה. 

על פי התביעה, יאנגבלוד נתנתה לילדות שלה סוכריות גומי עם חומר הרדמה, ולאחר מכן ירתה בהן למוות עם האקדח שרכשה בסך הכל תשעה ימים לפני כן. ברוקלין הקטנה מתה במקום מכדור בראש. שרון נורתה פעמיים, פעם אחת בגבה ופעם בחזה, והספיקה להתקשר למוקד 911 ולהגיד שאמא שלה ירתה בה. 

מאוחר יותר, המתבגרת בת ה-15 ממתה בבית החולים. 

 

 

התובעים מאמינים שהרצח בוצע כנקמה בבעלה לשעבר, רון יאנגבלוד, בין היתר בגלל שהוא תכנן לעבור למיזורי עם בתם בת ה-5. 

במשפט תואר כיצד בת ה-37 התקשרה לגרוש שלה בזמן שבתה המתבגרת כבר גססה, רק כדי לומר לו שהיא שונאת אותו והודתה באוזניו שהיא ירתה בילדות. 

"המקרה הזה הוא הרבה מעבר למחלת נפש בלבד", אמרה עוזרת התובע במהלך טיעוני הסיום. "זה הרבה מעבר לדיכאון. זה חורג הרבה מעבר לטראומות או מעבר ללהיות אדם אובדני". 

הסנגור הציבורי של יאנגבלוד, דאון בוטוראק, אמר כי הנאשמת גדלה בעוני קשה והפכה לעובדת מין לאחר שילדה את בתה הגדולה כשהייתה בסך הכל בת 16. כמו כן, עורך הדין טען לאי שפיות וכי בת ה-37 הייתה שומעת קולות בראשה.




9% לא
91% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE