הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הצצה לאחוזה הנטושה בפלורידה - השייכת לאחיו של אוסמה בן לאדן
בזמן המתקפה על מרכז הסחר העולמי, חליל בן לאדם היה בביתו המפואר באוקלנד. אך כשבוע לאחר מכן הוא כבר נמלט עם משפחתו במטוס פרטי, ומעולם לא שב

חליל בן אלדן, אחיו של אחד הטרוריסטים האכזריים ביותר בהיסטוריה, רכש אחוזה בפלורידה בשנת 1980 תמורת 1.6 מיליון דולר, זאת עבור אשתו כמתנה לחתונתם. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: ללנד קנט)

 

בזמן פיגועי ה-11, חליל ואשתו איזבל, כמו גם בנם סולטן, שהו באחוזה שלהם הנמצא בעיירה אוקלנד, במרחק נסיעה קצרה מדיסני וורלד. 

בעקבות המתקפה על מרכז המסחר העולמי, חליל חשש לשלומו ושלום משפחתו, והחליט להימלט מארצות הברית באמצעות מטוס פרטי. 

עדיין, ה-FBI הצליח להגיע אליו ולחקור אותו, בין היתר בשל חשש שהוא הביא סעודים וברזילאים ללמוד בבית ספר לטיסה בפלורידה. לבסוף, לדברי גורמים רשמיים, לא הייתה כל אינדיקציה שיש לו קשרים כלשהם לטרור.

בפברואר 2006, בתקופת שיא בתחום הנדל"ן בפלורידה, החברה של חליל, Desert Bear, מכרה את הנכס תמורת 4 מיליון דולר, מה שהכניס לכיסו של בן לאדן האח 2.4 מיליון דולר. 

 

(צילום: ללנד קנט)

 

התמונות שצולמו על ידי החוקר העירוני ללנד קנט, לו יש מחקר בשם "דרום מזרח נטוש", מראות אחוזה ענקית, המשתרעת על שטח של 543 מטר רבוע, עם חמישה חדרי שינה וחמישה חדרי רחצה, בריכת שחייה וג'קוזי, חלונות המשקיפים לים, אורוות סוסים, ומוסך רכבים גדול.

ללנד סיפר על ההיסטוריה של הבית, אשר נבנה בשנת 1928, במקור כבית נופש עבור ויליאם פראט, כימאי מפורסם יליד ניו יורק. 

 

(צילום: ללנד קנט)

 

הנכס עבר מיד ליד, עד ש"בשנת 1980, חליל בן לאדן, אחד מ-54 אחיו של אוסאמה בן לאדן, רכש את הבית עבור אשתו כמתנת חתונה… תחת הבעלות של בן לאדם, הבית כונה 'דוב המדבר'".

"שמונה ימים לאחר פיגועי ה-11 בספטמבר, מחשש לביטחונם, איש העסקים העשיר ורבים מקורביו נמלטו מארצות הברית במטוס פרטי ובליווי משטרתי, ולא שבו".

מאז שחליל עזב את הנכס, הוא נמכר למספר אנשי עסקים שונים. בשנים האחרונות, האחוזה נמכרה לחברת פיתוח מווירג'יניה תמורת 7.7 מיליון דולר, אם כי הוא עדיין עומד ריק. 

 

(צילום: ללנד קנט)

 

(צילום: ללנד קנט)

 

54% לא
46% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE