הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חושבת לעבור עיבוי שפתיים? הנה כל השיטות והסכנות שכדאי להכיר
נשים רבות חוששות מעיבוי שפתיים, ובעיקר מהמראה הלא טבעי שעלול להיגרם. הנה כל המידע החשוב שכדאי להכיר לפני שניגשים לבצע את ההליך המדובר

עם השנים פונות יותר ויותר נשים לקבלת טיפול שיבטיח להם שפתיים עבות ובשרניות בעקבות האופנה המכתיבה את המראה. לטיפול עצמו עשוי להיות גם פן רפואי ולעתים עם השלכות לא נעימות למטופלים. זאת, במקרה שההזרקה מתבצעת על ידי אדם לא מוסמך דיו או בשימוש בחומרים לא נכונים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כיצד נעשה הטיפול בשפתיים?

הטיפול בשפתיים נעשה בעיקר בעזרת מילוי או הזרקה של חומר מילוי מסוג חומצה היאלורונית. התחום קיים בערך החל משנות ה-90 ויש בו המון שינויים כל הזמן. החומרים בשנים האחרונות עברו שיפורים עצומים, והחברות השקיעו מאמצים גדולים על מנת ליצור נוסחאות מיוחדות של חומרי מילוי מתקדמים, שבעת הזרקתם לא גורמים לגבשושיות ולנפיחויות מיותרות ובלתי רצויות.

חשיבות מקצועיות המטפל

חשוב לזכור כי בשנים האחרונות התחום פרוץ מאוד, ולכן יש חשיבות רבה לפנות לרופא בעל ניסיון ושם בתחום ולדעת באילו חומרים הוא משתמש לצורך הטיפול. הזרקה לשפתיים אמורה להיות מותאמת אישית לכל מטופל ומטופלת. אין סטנדרט אחיד לכל המטופלים. כמו כן, הטיפול באזור השפתיים נחשב לטיפול עדין - האזור מלא בכלי דם ובעצבים, ובהתאם, יש חשיבות רבה לסוג החומר המוזרק בהתאמה לאזור הספציפי בשפתיים. חומר שלא מותאם להזרקה בשפתיים עלול לגרום לגבשושיות ולקושי בתנועת ובתזוזת השפתיים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE