הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האישה שמאשימה את היהודים בעליית הנאציזם הוזמנה לנאום באונ' ייל - בערב השני של חג הפסח
כחלק מתוכנית 'הגיוון' של המוסד האקדמי, האקטיביסטית הפוליטית אוריה בוטלדג'ה התארחה ונאמה - על אף השנאה המוצהרת שלה ליהודים, ישראלים, ובכלל לאנשים לבנים

אוניברסיטת ייל אירחה בשבוע שעבר, בערב השני של חג הפסח, אקטיביסטית פוליטית הידועה לכל כאנטישמית אשר מצדיקה רצח של יהודים וישראלים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אוריה בוטלדג'ה, שהתבטאה בשנאה כלפי יהודים, ישראלים ואנשים לבנים בכלל, הוזמנה לדבר על ידי תוכנית הגיוון של אוניברסיטת ייל שבקונטיקט, תוכנית הידועה בשם 'שייכות בייל'. 

העובדה שבוטלדג'ה התארחה באוניברסיטה בערב השני של חג הפסח, הפך את השתתפותם של הסטודנטים או אנשי הצוות היהודים לכמעט ובלתי אפשרית, ובכך לא יכלו לערער על דעותיה או לדון על טענותיה.

לאקטיביסטית הצרפתיה-אלג'יראית יש שורה של התבטאויות קיצוניות ביותר. 

בשנת 2017 היא פרסמה ספר בשם 'לבנים, יהודים ואנחנו', שם היא קוראת לפירוק ישראל ומביעה אנטישמיות ברורה. 

היא עשתה האשמת קורבן מוחלטת כאשר היא מאשימה את היהודים בכך שהם כמעט והושמדו על ידי הנאצים, בטענה שהייתה להם "סבלנות לנאציזם לפני שהוא הופנה אליהם… הם שחררו אותו, עצמו את עיניהם בפניו, נתנו לו לגיטימציה, כי עד אז הוא הוחל רק על עמים לא-אירופיים. הם היו אלה שטיפחו את הנאציזם, ומכאן הם אחראים לו". 

בפעם אחרת, היא צוטטה אומרת 'להשמיד את ישראל זה להרוג שתי ציפורים במכה אחת, לחסל בפעם אחת מדכא ומדוכא".

 

(צילום: Shutterstock)

 

במרץ 2012, לאחר הרצח של רב ושלושה ילדיו בטולוז שבצרפת על ידי הטרוריסט מומחד מרח, בוטלדג'ה הכריזה: "מוחמד מרח זה אני". 

אבל לא רק היהודים הם בראש שנאתה, אלא פשוט אנשים לבנים, אותם היא מגדירה כ"מי שמכניע, בוזז, גונב, אונס, מבצע רצח עם", ולצד זאת כותבת שהיא "שונאת את המצפון של האנשים הלבנים. אני מקללת את זה".

היא גם מזלזלת בחייהם של קורבנות פיגועי ה-11 בספטמבר, הנרצחים בפיגועי הרכבת התחתית בלונדון ב-7 ביולי, והרצח בשרלי הבדו - שכן "כל הקורבנות היו לבנים". 

 

 

22% לא
78% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE