הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כדאי שתכירו: חמישה טיפים שיגרמו לשיער שלכם להיות בריא וחזק יותר
מי מאיתנו לא רוצה שיער מבריק, חזק ובריא? בדיוק בגלל זה יצאנו לחקור איך עושים זאת, וחזרנו עם מסקנות, וכמובן - מספר טיפים יעילים ופשוטים במיוחד, שכל אחד ואחת יכולים ליישם בבית

נשירת שיער, יובש בקרקפת, שיער דליל, ועוד ועוד, הן רק חלק מתופעות לא נעימות במיוחד שמופיעות הן אצל נשים והן אצל גברים. ריכזנו במיוחד עבורכם מספר טיפים אפקטיבים במיוחד, שיעזרו לכם להימנע מהתופעות, ואף לחזק את השיער. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שטפו השיער שלכם יותר
מסתבר כי רוב האנשים לא שוטפים את השיער מספיק. הרבה מאמינים שהם צריכים לאמן את השיער שלהם לעבור זמן רב בין השטיפות, אך ההמלצה הגורפת היא  לנהוג בשיער כפי שאנו נוהגים בעור שלנו. כלומר - רצוי לשטוף את השיער בכל יום, זה תקף לכל סוגי השיער. קרקפת בריאה משמעותה שיער בריא.

תדאגו לקרקפת
חשוב להבין כי לנקות את השיער זה לא מספיק. כאשר אתם חופפים, אתם צריכים להקפיד גם לנקות את הקרקפת. אם הזקיקים שלכם חסומים, הם לא יכולים לצמוח. כאשר אתם מנקים את הקרקפת, אתם למעשה מעודדים את השיער לצמוח.

לא לשכוח את החלק האחורי של הראש
הטעות המשותפת לרוב האנשים היא שהם שוכחים לשטוף את החלק האחורי של הראש כראוי. אם השיער שלכם מרגיש עוקצני או שמנוני אחרי השטיפה, כנראה שזו אינדיקציה טובה לכך שאתם לא שוטפים אותו מספיק טוב. לכן, ודאו שאתם מעסים את החלק האחורי של הראש.

עברו למשי

כריות משי, אביזרים ורצועות לשיער הם הכל מלבד גימיק - למעשה, שינה על משי יכולה לסייע בהפחתת שיער שביר ויבש בגלל הסיבה שיש פחות חיכוך כאשר מסתובבים מתוך שינה, וכך גם נגרם פחות נזק. כך למשל סרטי שיער שעשויים ממשי יכולים גם לעזור לשיער להיות בריא יותר מכיוון שהן לא מושכות חזק בשיער וובכך גורמות לפחות שבירה.

עשו עיסוי קרקפת

אם אתם מנסים להאריך שיער, עיסוי קרקפת הוא חיוני מאוד. כדי לתת לשיער לגדול בצורה צפופה ומלאה, הזרמת הדם באזור של הראש היא המפתח, תוכלו לעשות זאת על ידי עיסוי של הראש עם מרכך שיער, או באמצעות מברשת מיוחדת בזמן שאתם חופפים. כמו כן, הימנעו מקוקו וצמות אשר מעודדים איבוד שיער ובהמשך גם גורם להתקרחות.ולסיום, כמה טיפים כלליים
אכילה של מזונות בריאים כמו אבוקדו וסלמון תורמת לבריאות השיער. כמו כן, מומלץ לסיים את המקלחת עם שטיפה יסודית של השיער במים קרים כדי להקנות לו מראה מבריק. ואת מוצרי השיער אחסנו בטמפרטורה קרירה כדי למנוע מהם להתייבש.

8% לא
92% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE