הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רגע אחרי קבלת הפנים: נהגת שיכורה דרסה למוות את הכלה ופצעה אנושות את החתן
היום המאושר ביותר בחייהם של סמנתה ואריק הפך לטרגדיה קורעת לב - הכל בגלל צעירה בת 25 שעלתה על ההגה למרות ששתתה יותר מדי. "הבן שלי איבד את אהבת חייו"

טרגדיה בלתי נתפסת אירעה בקרוליינה הדרומית, כאשר כלה נהרגה והחתן שלה נפצע באורח קשה על ידי נהגת שיכורה שפגעה ברכב מיני חשמלי איתו יצאו מקבלת הפנים של החתונה שלהם. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הרשויות מסרו כי הנהגת הפוגעת ג'יימי לי קומורוסקי בת ה-25, נהגה ברכב טויוטה קאמרי במהירות של 104 קמ"ש באזור של עד 40 קמ"ש, כאשר פגעה בכלה סמנתה 'סם' מילר בת ה-34 ובעלה הטרי אריק האצ'ינסון בן ה-36.

חבר נוסף היה בכלי הרכב הקטן, שהתגלגל מספר פעמים לאורך כ-90 מטרים, עד שנעצר. 

התאונה הטרגית אירעה בסביבות השעה 10:00 בערב, כאשר הזוג המאושר יצא מקבלת הפנים של החתונה, שנערכה בפולי ביץ'. מותה של סמנתה נקבע בזירה, בעוד שאריק נלחם על חייו בבית חולים מקומי. 

על פי תצהיר בית המשפט, הנהגת הפוגעת טענה שהיא שתתה רק שתי משקאות, בירה וצ'ייסר של טקילה. 

כאשר קומורוסקי, מנהלת חשבונות ספקים, נדרשה לבצע בדיקת אלכוהול בשטח, היא "סירבה בתוקף ולא שיתפה פעולה". אבל כאשר נשאלה עד כמה היא שיכורה בסולם של 10, היא ענתה 8. כמו כן, שוטר שהיה בזירה העיד כי נדף ממנה ריח של אלכוהול, והיא לא עמדה יציב על רגליה. 

קומורוסקי נמצאת כעת במעצר, ומואשמת בשלושה סעיפים של נהיגה בשכרות שגרמו לפציעה חמורה או מוות, וסעיף אחד של רצח פזיז. היא עלולה לעמוד בפני 25 שנות מאסר בגין מות הכלה ו-15 שנים נוספות על הפציעה הקשה, ועשר שנים נוספות בגין רצח פזיז. כמו גם כ-40 אלף דולר קנס.

כאמור, אריק מאושפז במצב אנוש, ולא ברור אם הוא מודע לכך שאשתו הטריה כבר לא בחיים. הוא עבר ניתוח אחד וצפוי לעבור אחד נוסף, והוא סובל ממספר עצמות שבורות ומפגיעה מוחית. 

 

 

סמנתה ואריק לוו על ידי גיסו, בן גארט, שגם נפגע בתאונה ונפצע קשה ועל ידי האחיין ברוגן, שכבר שוחרר מבית החולים. 

המשפחה ההמומה הקימה קמפיין גיוס המונים, שצבר כבר יותר מ-150,000 דולר. אמו של אריק, אנט, כתבה שם: "קיבלתי את טבעת הנישואין של אריק בשקית ניילון בבית החולים, חמש שעות אחרי שסם הניחה אותה על האצבע שלו והם קראו זה לזה את הנדרים. אריק איבד את אהבת חייו".

 

2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE