הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הצעירה שדרסה למוות כלה ביום חתונתה - נהגה עם כמות אלכוהול פי שלושה מהמותר
על פי עדויות השוטרים בשטח ולפי דו"ח הטוקסיקולוגיה, בת ה-25 הייתה שיכורה לחלוטין כאשר הרגה את סמנתה ופצעה קשה את בעלה - בזמן שהשניים בדיוק יצאו מקבלת הפנים של חתונתם

ג'יימי לי קומורוסקי, הצעירה שדרסה למוות כלה ביום חתונתה ופצעה אנושות את בעלה הטרי, נהגה עם כמות אלכוהול בדם פי שלושה מהמותר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

על פי דו"ח טוקסיקולוגיה של משטרת קרוליינה הדרומית, לקומורוסקי בת ה-25 הייתה רמת כלומר אלכוהול בדם של 0.261% כאשר על פי החשד נהגה במכונית שלה ופגעה ברכב מיני בו נסעו סמנתה האצ'ינסון בת ה-34 ובעלה הטרי אריק האצ'ינסון בן ה-36, כאשר השניים בדיוק יצאו מקבלת הפנים של חתונתם. 

בת ה-25 הייתה כל כך שיכורה בזמן שהתנגשה בזוג הנשוי, שכאשר השוטרים הגיעו למקום היא אמרה להם: "פתאום משהו פגע בי", וחזרה שוב ושוב: "לא עשיתי שום דבר רע". 

הדו"ח המשטרתי מראה שקומורוסקי הודתה בפני המגיבים בשטח שהיא שתתה שני משקאות שעה לפני התאונה, בירה ושוט טקילה. אבל כאשר היא נשאלה עד כמה היא שיכורה בסולם של אחד עד 10, היא ענתה 8. בשלב זה, היא דרשה עורך דין.

כמו כן, כזכור, השוטרים בשטח ביקשו לבצע בדיקת שכרות, אבל קומורוסקי סירבה. אחד השוטרים העיד שבת ה-25 התקשתה לעמוד על הרגליים, למרות שהיא טענה שהיא "בסדר".

גורמים רשמיים אמרו שקומורוסקי נהגה ברכב טויוטה קאמרי במהירות של 104 קמ"ש באזור בו המהירות המותרת היא 40 קמ"ש, אז היא פגעה ברכב המיני שהתגלגל מההתנגשות כמאה מטרים והתהפך מספר פעמים.

 

 

מותה של סמנתה נקבע במקום, כאשר היא עדיין לבושה בשמלת הכלה הלבנה שלה. בעלה, אריק, פונה לבית החולים כשהוא סובל מפגיעה מוחית ומספר עצמות שבורות. ב-4 במאי, הוא שוחרר מבית החולים אחרי שעבר שני ניתוחים.

קומורוסקי שלא נפצעה בהתנגשות הקטלנית, נעצרה והואשמה בשלוש עבירות של נהיגה בשכרות שגרמו למוות ופציעה חמורה, וגם עבירה של רצח פזיז. היא נמצאת במעצר בכלא בצפון צ'רלסטון, ללא אפשרות לשחרור בערבות.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE