הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שהוצא נגדה צו מעצר: תושבת לאס וגאס פרסמה תגובה בפייסבוק ונעצרה
כלי תקשורת רבים בלאס וגאס דיווחו על פרשת מריון רייס בשבוע שעבר, ובאופן מפתיע החשודה בחרה לפרסם תגובה לאחת מאותן כתבות. דף הפייסבוק של המשטרה פרסם תגובה וקרא לה להסגיר את עצמה באופן מיידי

מריון רייס, תושבת לאס וגאס שנעצרה בחשד לנהיגה בשכרות 7 פעמים ומוקדם יותר השנה ניתקה את האזיק האלקטרוני שלה ונעלמה, נעצרה בשנית אתמול (שישי) לאחר שהגיבה לדיווח על הפרשה בפייסבוק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רייס לאחר מעצרה באוקטובר האחרון

 

לפי משטרת לאס וגאס, רייס בת ה-35 הסגירה את עצמה ביום שישי. מוקדם יותר השבוע היא קראה כתבה על הפרשה, וטענה שלא הסירה את האזיק האלקטרוני.

"מעולם לא הסרתי את האזיק האלקטרוני. שוטר הוריד לי את האזיק כאשר הסגרתי את עצמי, והם מעולם לא החזירו אותו", טענה בתגובה, שנכתבה ע"י פרופיל עם שמה ותמונתה.

דף הפייסבוק של המשטרה הגיב לפוסט וכתב, "אז למה שלא תסגירי את עצמך? בואי נפתור את העניין עכשיו".

 

מריון רייס בת ה-35, במהלך אחת מהופעותיה בבית המשפט בלאס וגאס

 

כזכור, בשבוע שעבר דיווחנו על הפרשה המשונה. במסגרת עסקת טיעון שעליה חתמה מוקדם יותר השנה, רייס הוכנסה לתוכניות מיוחדת של מחוז קלארק. אולם היא כבר הואשמה בכך שהפרה את התנאים של תוכנית זו, ולאחר שהסגירה את עצמה לבית המשפט היא נידונה ליומיים בכלא.

למעשה, רייס הופיעה בבית המשפט בהנדרסון ב-18 באוקטובר בשנה שעברה לאחר שנעצרה בחשד ל-DUI (נהיגה בשכרות) בפעם השביעית מאז 2007. חשוב להדגיש כי רישיון הנהיגה של רייס נפסל כבר בקיץ שעבר.

בין היתר, רייס נעצרה בחשד ל-DUI באפריל 2007, ספטמבר 2010, אפריל 2019, פברואר 2020, יולי 2020, אוגוסט 2022 ואוקטובר 2022 (המקרה האחרון גרר את ההופעה בבית המשפט בהנדרסון). בתביעה אף ציינו כי המעצר האחרון התרחש שעות ספורות לאחר שרייס נכחה בבית המשפט בנוגע למעצר קודם.

למרות העבר הפלילי של רייס, בית המשפט ראה לנכון לאפשר לה להשתחרר בערבות בגובה 5,000 דולר. מוקדם יותר השנה, בחודש פברואר, היא חתמה על עסקת טיעון, במסגרתה התביעה הסכימה לוותר על שני האישומים האחרונים (משנה שעברה) בתמורה לכך שרייס תוכנס לתוכנית הטיפול.

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE