הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלמן האישה שנדרסה למוות ביום חתונתם - מדבר לראשונה
אריק האצ'ינסון בן ה-36 איבד את אשתו הטרייה רגע אחרי אירוע קבלת הפנים, זאת בגלל נהגת שיכורה בת 25 שהתנגשה בהם. עכשיו הוא השתחרר מבית החולים, וערך טקס זיכרון בחוף הים - במקום בו התחתנו

החתן מדרום קרוליינה שכלתו נדרסה למוות על ידי נהגת שיכורה רגע אחרי שיצאו מאירוע קבלת הפנים, שבר שתיקה ודיבר לראשונה על הטרגדיה שזעזעה רבים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אריק האצ'ינסון בן ה-36, שסבל מעצמות שבורות ומפגיעה מוחית בהתנגשות שאירעה ב-28 באפריל, הגיע על כיסא גלגלים לפולי ביץ' כדי לכבד את חיי כלתו שנהרגה, סמנתה 'סם' האצ'ינסון בת ה-34. 

"היתה הייתה אוהבת את זה", אמר אריק לחדשות על הטקס המרגש שנערך ביום שבת, בחוף הים בו השניים נישאו, כאשר כל הקרובים האבלים שוטטו בחוף כדי לשחרר פרחים שעל הגבעולים שלהם היה כתוב "סם".

"זאת סם. אני מתכוון, היא נערת חוף, מאז ומתמיד. אנחנו מטיילים כאן כמעט כל בוקר, וזה המקום שלה, ללא ספק. היא בטוח שם למעלה מחייכת", אמר אריק. 

כאמור, בן ה-36 עדיין בכיסא גלגלים לאחר שעבר מספר ניתוחים בפנים שלו וגם ברגליו כדי לתקן עצמות שבורות. וזוהי הפעם הראשונה שהוא משוחח עם התקשורת מאז ששוחרר מבית החולים בשבוע שעבר.

למרות הפציעות הקשות, אריק אמר לכתבים שהוא מרגיש "די טוב… הגוף שלי חוזר למצב בו אני יכול להסתדר, אני מניח. אני חושב שאני בכיוון טוב".

 

 

התאונה הטרגית וקורעת הלב זכתה לתשומת לב ברחבי ארצות הברית, ודף ה-GoFundMe כבר עזר לגייס יותר מ-720,000 דולר עבור עלות הקבורה של סמנתה וחשבונות בית החולים של אריק. 

אריק אמר שהוא נרגש מהתמיכה שהוא ומשפחתו קיבלו: "זה קצת מציף רגשית, אבל, אני מתכוון, הם אנשים כנים, אמיתיים וטובי לב שפשוט מושיטים יד, שהרגישו סיבה לעשות את זה או איכשהו סם נגעה בהם. זה אומר הכל, היא השאירה את ההשפעה הזאת". 

אריק וסמנתה יצאו מקבלת הפנים שלהם על רכב מיני עם עוד שני בני משפחה, כאשר הנהגת השיכורה ג'יימי לי קומורוסקי בת ה-25 התנגשה בהם בעוצמה והעיפה אותם לאורך כמאה מטרים. על פי החשד, היא נסעה מעל 100 קמ"ש באזור של כ-40 קמ"ש. 

מותה של סמנתה נקבע במקום, כאשר היא עדיין בשמלת הכלה שלה.

 

 

לקומורוסקי הייתה רמת אלכוהול בשם של 0.261 בזמן התאונה, יותר מפי שלושה מהמותר. כך על פי דו"ח טוקסיקולוגיה שנעשה זמן מה אחרי ההתנגשות, שכן בת ה-25 סירבה לבצע בדיקה בשטח. 

בימים אלה, קומורוסקי מוחזקת במרכז המעצר של מחוז צ'רלסטון ללא אפשרות לשחרור בערבות, בשל שלוש עבירות של פשע של נהיגה בשכרות שהביא למוות או לפציעה חמורה וסעיף על רצח פזיז. 

 

8% לא
92% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE