הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרופא מקליפורניה המואשם כי ניסה לרצוח את משפחתו - מאשים את מכונית הטסלה
בזמן שנסע עם אשתו ושני ילדיו הקטנים, בן ה-41 ניסע לעצור בצד כדי לבדוק אוויר בצמיגים - אלא שהרכב המשיך והתדרדר מצוק מגלשת השטן, בגובה של 70 מטרים

הרופא מקליפורניה שהואשם כי ניסה לרצוח את אשתו ושני ילדיו כאשר האיץ את המכונית שלו מצוק בגובה 70 מטרים - מטיל את האשמה על רכב הטסלה בה נהג, על אף שאשתו עדיין טוענת שמדובר במעשה מכוון. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

על פי מסמכי בית המשפט, דרמש פאטל בן ה-41 אמר לחוקרים שהחיישן במכונית החשמלית שלו מדגם Y הצביע על לחץ אוויר נמוך בצמיגים, זאת בזמן שנסע עם אשתו ושני ילדיו בכביש המהיר פסיפיק קואסט, אז ב-2 בינואר. 

הוא סיפר כי הם היו בדרך למונטרה, עיירת חוף שבה התגורר אחיו, ובדרך הם עצרו בשלוש תחנות דלק בגלל לחץ האוויר הנמוך שהוצג בלוח המחוונים. הוא הוסיף כי בזמן שהיה על PCH, המכונית "החלה להרגיש אחרת".

בשלב כלשהו, לטענתו של פאטל, הוא רצה לעצור כדי שוב לבדוק את הצמיגים - אלא שאז המכונית נפלה במורד צוק מגלשת השטן. הרכב צנח 70 מטרים, ובאורח נס כל בני המשפחה נשארו בחיים.

 

 

אבל אשתו של פאטל, נהה, טוענת אחרת. כאשר המגיבים הראשונים הגיעו למורד הצוק וביצעו את האינטראקציה הראשונה שלהם עם הלכודים ברכב, נהה אמרה להם: "הוא בדיכאון. הוא רופא. הוא אמר שהוא יסע מעבר לצוק. הוא האיץ בכוונה". 

במסמך בן שלושה עמודים שכתב שוטר ממחלקת הכביש המהיר של קליפורניה, אהרון סאפיין, שהיה בזירת ההתרסקות, הוא העיד כי נהה אמרה לעובד חירום "משהו שמצביע על כך שהנהג, בעלה דרמש פאטל, עשה זאת בכוונה… היא אמרה לו שבעלה צריך הערכה נפשית".

פאטל סיפר לחוקרים כי מעט לפני ההתרסקות אשתו הייתה "עצבנית" עליו, והתעקש בפניהם כי הוא לא לקח שום תרופה, סם או אלכוהול לפני או בזמן הנהיגה. 

"כאשר הוא נשאל אם הוא מרגיש מדוכא, הוא סיפר שהוא לא באמת מדוכא, הוא פשוט הרגיש כך כי העולם היה בזמנים גרועים עם המלחמה והסמים", כתב סאפיין. "כאשר נשאל אם הוא חש אובדני, הוא אמר, 'אתה יודע, לא שתכננתי להתאבד', וסיפר כי הוא מודאג יותר מהעולם".

 

 

ועדיין, פאטל הודה בחודש פברואר בשלושה סעיפים של ניסיון רצח. 

פאטל, רדיולוג במרכז הרפואי פרובידנס הולי קרוס בלוס אנג'לס, נפצע בהתרסקות והוא סבל "מפציעות חמורות בפלג גופו התחתון". הוא אושפז תחת אבטחה במשך מספר שבועות, עד שהתאושש ושוחרר מיד אל הכלא. 

נהה ובתה נפצעו באורח קשה, בעוד שהבן סבל מפציעות קלות. 

 

 

18% לא
82% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE