הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"פלורידה היא מדינה עוינת": איגוד אמריקאי פרסם אזהרת מסע למדינת הסאנשיין
ייעוץ הנסיעות הגיע הגיע לאחר חודשים בהם המושל דה-סנטיס חתם על סדרת חוקים, אשר נתפסו על ידי רבים ככאלה שמטרתם לפגוע באפרו-אמריקאים, אנשים צבעוניים אחרים וקהילת הלהט"ב

האיגוד הלאומי לקידום אנשים צבעוניים, NAACP, פרסם ייעוץ נסיעות המזהיר תיירים מלבקר בפלורידה, זאת בשל המדיניות של המושל רון דה-סנטיס - שלטענת ארגון זכויות האזרח היא "עוינת לאמריקאים שחורים". 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

בייעוץ המסע שפורסם ביום שבת על ידי NAACP, ימים לפני שהמושל דה-סנטיס צפוי להכריז על התמודדותו לנשיאות, נכתב: "בניסיון להשתיק קולות אפרו-אמריקאים, המושל ומדינת פלורידה הראו שאפרו-אמריקאים אינם רצויים במדינת פלורידה".

"בשל המתקפה המתמשכת, הבוטה, הבלתי פוסקת והמערכתית הזו על דמוקרטיה וזכויות אזרח, ה-NAACP מוציא בזאת ייעוץ מסע לאפרו-אמריקאים ולאנשים צבעוניים אחרים בנוגע לעוינות כלפי אפרו-אמריקאים בפלורידה".

באזהרה צוטטו כמה סעיפים מהמדיניות השנויה במחלוקת של דה-סנטיס, כולל חוק שאושר רק ביום שני שעבר האוסר על מכללות להוציא כספי ציבור על מאמצי גיוון, שוויון והכלה. 

לפני כן, המושל חתם על חוק בשם Stop WOKE, שמגביל את האופן שבו בתי ספר יכולים לדון על גזע, וחסם קורס ללימודים מתקדמים אפרו-אמריקאים בבתי ספר ציבוריים, משום שלדברי דה-סנטיס, אין לו "ערך חינוכי".

 

(צילום: Shutterstock)

 

נשיא האיגוד NAACP, דריק ג'ונסון, אמר בהצהרה: "אני אגיד בבירור - לא ללמד ייצוג מדויק של הזוועות ואי השוויון שהאמריקאים השחורים התמודדו וממשיכים להתמודד, הוא שירות רע לתלמידים והזנחת חובה כלפי כולם".

"תחת הנהגתו של המושל דה-סנטיס, מדינת פלורידה הפכה לעוינת לאמריקאים שחורים ובניגוד ישיר לאידיאלים הדמוקרטיים שעליהם הושתת האיחוד שלנו", אמר ג'ונסון והפציר באנשים להצטרף "לקרב על נשמת האומה שלנו".

"לפני שאתם נוסעים לפלורידה, בבקשה תבינו שהמדינה מפחיתה מערכה ודוחקת לשוליים את התרומות והאתגרים העומדים בפני האפרו-אמריקאים וקהילות צבע אחרות".

עוד בחודש מרץ, ה-NAACP ביקש מהמנהיגים הלאומיים לפעול נגד פלורידה ולפרסם ייעוץ נסיעות. אז, המושל דה-סנטיס אמר: "איזו בדיחה. כן, נראה כמה זה יועיל. זה תרגיל טהור, ובסדר, אם אתם רוצים לבזבז את הזמן שלכם על פעלולים, זה בסדר. אבל אני לא מבזבז את הזמן שלי על הפעלולים שלכם".

 

 

56% לא
44% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE