הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בגלל הפשיעה הבלתי נסבלת: תושבים בסיאטל כבר לא מקבלים משלוחים
שירות הדואר הלאומי של ארצות הברית נאלץ להפסיק למשך שבוע את פעילותו באזור מסוים בעיר, אחרי שפושעים פגעו בתיבות האיסוף ובציוד נוסף - וגרמו עוול לתושבים

שיעור הפשע הבלתי נתפס בעיר סיאטל הדמוקרטית, אילץ את שירות הדואר של ארצות הברית, USPS, להשהות את המשלוחים למיקוד ספציפי למשך שבוע שלם. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

כ-900 תושבים במיקוד 98118, לא קיבלו את הדואר שלהם לאחר ששירות המשולחים הופסק בעקבות גניבת דואר ו"חששות לאבטחת ציוד". 

ה-USPS אמר לאותם תושבים שהושפעו מההחלטה, לבוא לאסוף את הדואר שלהם מהסניף המקומי, מה שגרם לתורים ארוכים של עד שעה המתנה. הסאגה נמשכה עד יום שלישי שעבר, אז שירות הדואר חזר לפעול במיקוד.

שירות הדואר הסביר את המהלך על ידי דוגמאות שונות של בעיות איתם הם מתמודדים, כמו גנבים שגנבו מפתח ראשי המשמש את ה-USPS לפתיחת תיבות איסוף, יחידות הקופסאות ולוקרים חיצוניים לחבילות. כל זאת מגיע כאשר סיטל ממשיכה לחוות רמות גבוהות ביותר של פשיעה, בעיות סמים וכמויות עצומות של חסרי בית.

חלק מהתושבים התלוננו שהם לא קיבלו אף הודעה על כך משירות הדואר, וכי הם גילו על ההחלטה דרך השכנים או הפייסבוק. 

 

(צילום: Shutterstock)

 

מכולת אחת בשכונת קולומביה שגויסה כדי למסור דואר לתושבים, הציבה שלט בכניסה: "בשל העלייה בגניבות הדואר והוונדליזם, נחזיק את כל הדואר השייך לכתובת שלך. אין לנו תאריך מדויק מתי יוחלפו כל המנעולים של תאי הדואר". 

כאמור, שיעור הפשיעה האלימה בסיאטל נמצא בשיא של 15 שנים, זאת בהתבסס על הסטטיסטיקה השנתית משנת 2022 - עם 5,642 אירועי פשיעה הכוללים 52 רציחות, 321 מקרי אונס, 1,759 אירועי שוד ו-3,510 תקיפות בנסיבות מחמירות.

פשעי הרכוש הם מהגבוהים ביותר מאז שנת 2008, עם 44,408 פשעים שנרשמו, כולל 8,678 פריצות ו-28,627 גניבות. 

מתחילת השנה הנוכחית נרשמו 16 מקרי רצח, 103 אירועי אונס, 429 מקרי שוד ו-925 תקיפות בנסיבות מחמירות, כמו גם 2,564 פריצות ו-7,110 מקרי גניבה. 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE