הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הנהגת השיכורה שדרסה למוות כלה ביום חתונתה - בכתה להוריה מהכלא: "נגמרו לי החיים"
בשיחות מהכלא אחרי שהתנגשה בעוצמה בחתן וכלה שבדיוק יצאו מהערב המאושר בחייהם, הנהגת בת ה-25 אמרה לקרוביה עד כמה היא מתחרטת ושהיא מקווה שלא יחשבו שהיא בן אדם רע

הצעירה שעלתה על ההגה שיכורה ודרסה למוות את הכלה סמנתה האצ'ינסון ופצעה קשות את בעלה הטרי - התלוננה לקרוביה מבית הכלא בדרום קרוליינה כי "נגמרו לי החיים".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

רמת האלכוהול בדמה של ג'יימי לי קומורוסקי בת ה-25 הייתה גבוהה פי שלושה מהמותר לנהיגה, כך שלא מפתיע שהיא נהגה במהירות של למעלה ממאה קמ"ש באזור של 40 קמ"ש - עד שהתנגשה בעוצמה במכונית הגולף בה ישבו סמנתה ובעלה הטרי אריק, בני 34 ו-36, ברגע שיצאו מהאירוע המאושר של חייהם. 

יומיים אחרי התאונה הטרגית להחריד, בת ה-25 ישבה בבית הכלא במחוז צ'רלסטון וביצעה מספר שיחות טלפון למשפחה וחברים, ובאוזניהם היא מיררה בבכי ושאלה "למה זה קרה לי", תוך שאמרה שהיא מרגישה כמו אדם נורא. 

"אני לא מאמינה שאלו הם החיים שלי, וכל החיים שלי גמורים עכשיו", היא אמרה בבכי. "אלוהים אדירים. אני פשוט לא מאמינה שזה קרה לי. למה אני? אני הולכת לשבת כאן שנים על גבי שנים על גבי שנים". 

אביה של קומורוסקי הטיח בה 'לנשוך שפתיים' וגם "להיות קשוחה", אבל הצעירה ענתה לו: "אני לא יכולה. אני רוצה שזה ייגמר". 

עם זאת, האבא ומקורביה האחרים גם ניסו לחזק אותה. "את לא צריכה להצטער, ג'יימי, זה מה שקרה ואנחנו הולכים לטפל בזה. לא אכפת לנו ממה שקרה. לא אכפת לנו. אכפת לנו רק ממך". 

כאשר דיברה עם בן זוגה וחברים אחרים, קומורוסקי הביעה חרטה על מה שקרה, ואמרה שהיא מודאגת שאנשים יחשבו שהיא אדם רע. לפי הדיווחים, היא אפילו אמרה לבן זוגה שהוא יכול לעזוב אותה. 

 

 

בשיחות אחרות היא נשמעה יותר אופטימית לגבי עתידה, ואף העלתה את האפשרות שהיא לא תרצה מאסר ארוך שכן ההתרסקות הייתה תאונה. 

בת ה-25, שמוחזקת ללא אפשרות לשחרור בערבות, טענה שאסירים אמרו לה שהיא תצא למעצר בית בזמן המשפט: "היו אנשים שהרגו בכוונה בעבר, והם יצאו בערבות", אמרה לחבריה, והפצירה בהם לא להיות "טיפשים כמו שאני הייתי, כי כל מה שצריך זה אחד כזה". 

"לא התכוונתי שזה יקרה. אני מרגישה אדם נוראי, לא התווכנתי שדבר מזה יקרה", אמרה בשיחה אחת, ובאחרת הוסיפה שהיא מקווה שהשופט ידע "כמה אני מתחרטת, ושאני לא אדם רע ושלא אעשה שוב שום דבר רע".

בת ה-25 עומדת בפני שלושה אישומים של פשע של נהיגה בשכרות שגרמה לפציעה או מוות, וסעיף אחד של רצח פזיז. 

אריק, שביום אחד הפך להיות לבעל לאהבת חייו - ורגעים אחר כך לאלמן, התאושש מעט מהפציעות והשתחרר מבית החולים. הוא הגיש תביעה אזרחית נגד קומורוסקי ונגד הברים בה היא שתתה. 

 

 

9% לא
91% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE