הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חיפושים אחר משחיתה סדרתית - ששרטה מאות מכוניות עם חפץ חד
המשטרה פרסמה תיעוד בתקווה שהציבור יוכל לשפוך אור על זהותה של הוונדליסטית המסתורית, שהגיעה מספר פעמים לסוכנויות רכבים ושרטה את מכסה המנוע של כלי רכב רבים

הרשויות בקנדה פרסמו תיעוד ממצלמות אבטחה של אישה מסתורית אשר נתפסה במספר מקרים מסתובבת בשעות הלילה המאוחרות בסוכנויות רכבים, ושורטת מאות כלי רכב - זאת במהלך ארבעה החודשים האחרונים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

המשטרה המלכותית הקנדית שיתפה תיעוד של הונדליסטית האנונימית, שהסתובבה בין מכוניות חדשות לחלוטין בשתי סוכנויות בקולומביה הבריטית.

באחד הסרטונים שפורסמו ניתן לראות את האישה, מכוסה מכף רגל ועד ראש - עם מסכה וכפפות, עוברת באיטיות ובשלווה מטרידה בין מכונית למכונית, ועם חפץ חד כלשהו היא עושה עליהן שריטות קטנות.

בסרטון אחר מתקרית נוספת, האישה אחזה במטריה וצעדה דרך מגרש מכוניות עמוס, גם אז מגרדת את מכסה המנוע של כל מכונית שהיא חולפת על פניה. 

 

 

בסך הכל, מעשי ההשחתה של האישה גרמו לנזקים של כ-500,000 דולר במהלך שלושה תקריות נפרדות בשתי סוכנויות הממוקמות במרחק של כחצי מייל אחת מהשנייה, זאת בין חודשי ינואר לאפריל. 

נוסף לפגיעה בכלי הרכב שעמדו במגרשים, האישה השחיתה את חלקו החיצוני של אחד מבתי העסק. 

כעת, המשטרה מנסה לאתר את האישה החשודה ולכן פרסמה את התיעוד, בתקווה שהציבור יוכל לשפוך אור על זהותה. החוקרים סבורים שהיא פעלה לבדה, ובינתיים המניע שלה להשחתה ההמונית הזו אינה ברורה.

היא מתוארת כאישה לבנה, כבת 40 עד 50, עם שיער בלונדיני עד הכתפיים. החוקרים מאמינים שהיא נוהגת ברכב פורד אסקייפ המיוצר כנראה בין השנים 2008-2013. 

 

 

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE