הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עצמאות 75 בסימן אחדות
אירוע משותף של הקונסוליה הישראלית בלוס אנג'לס וארגון ה-IAC בתיאטרון סבן בבוורלי הילס חילק פרסי הוקרה לישראלים מצטיינים בתחומם וגם הזכיר לקהילה הישראלית בעיר המלאכים שכוחנו הוא באחדותנו.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רחוב ווילשר המרכזי בבוורלי אמנם נמצא בשיפוצים כבדים עם דרכי גישה מוגבלות, אך כל אלו אינם מנעו מקרוב ל-1500 אורחים, ביניהם, נבחרי ציבור, הסגל הדיפלומטי של לוס אנג'לס ואנשי עסקים משפיעים מהקהילה בלוס אנג‘לס להגיע לתיאטרון סבן בבוורלי הילס בשבוע שעבר כדי לקחת חלק בחגיגות יום העצמאות הרשמיות שערכה הקונסוליה הישראלית עם ארגון ה-IAC , בתמיכת ארגונים ומפיקי אירועים ואמנים נוספים. האירוע נפתח בסרטון מיוחד בכיכובו של שחקן ה-NBA הישראלי לשעבר, עמרי כספי, שסקר רגעים מכוננים בתולדות המדינה והצלחות ישראליות ברחבי העולם. את הערב הנחתה השחקנית המקומית אלונה טל. כיאה למעמד, האירוע נפתח בשירת שני ההמנונים על ידי הזמרת הישראלית אמריקאית עמית קנון. מיד לאחר מכן הוקרנה ברכה מיוחדת מראש עיריית לוס אנג'לס קרן בס. בס הביעה את תמיכתה ובירכה את מדינת ישראל כשאמרה בין היתר: ״הברית בין לוס אנג'לס לישראל חזקה. לפני יותר מ-60 שנה הפכנו להיות עיר אחות עם אילת. לוס אנג׳לס וישראל תומכות אחת בשניה בדרכים רבות בשיתוף פעולה מקצועי וחדשנות. לוס אנג׳לס היא הבית לקהילה הישראלית הגדולה ביותר בארצות הברית והם מבטאים את התרבות שלהם בדרכים מגוונות. אני מייחלת להגדיל את שיתוף הפעולה ביננו ולהעמיק את הקשר בין הקהילות שלנו.״

הקונסול הכללי של ישראל בלוס אנג'לס, ד"ר הלל ניומן הזכיר בנאומו:"אנחנו כאן כדי לחגוג את הסיפור המופלא של שובו של עם ישראל, לאחר אלפי שנות גלות, חזרה למולדתו התנ"כית. זה היה החזון הנבואי - והוא התגשם בזמננו!״

הערב כלל גם טקס הוקרה לישראלים המובילים והמשפיעים בהישגים יוצא דופן.בתחום הרפואה והחדשנות - ד"ר אריה בלדגרין, בתחום הטכנולוגיה- איש העסקים וכוכב התוכנית ״הכרישים״ הישראלית, דובי פרנסס. בתחום ההשפעה החברתית ד"ר מרים אדלסון, ובתחום הבידור; כנראה כוכבת הקולנוע הכי גדולה שיצאה מישראל. הוונדר וומן שלנו גל גדות שכבשה את הקהל עם נוכחותה המהפנת. במהלך האירוע  קיבלה גדות אות הוקרה על הישגים יוצאי דופן ועל תרומתה בעולם הבידור. לאחר קבלת הפרס הודתה לקהל בעברית: ״שלום לכולם מה שלומכם, עם ישראל חי. אתם הקהל הכי חשוב עבורי. ישראל היא הלב והבית שלי. כולנו כאן גאים מאוד במולדת היהודית שלנו. כישראלית שחיה בארה"ב אני מודעת מאד לחשיבות של שמירת קשר חזק ובניית גשרים בין הישראלים והאמריקאים. הרקעים שלנו יכולים להיות שונים, המסע של כל אחד מאיתנו שונה, אך יש לנו מטרה משותפת“במהלך האירוע דובר רבות על חשיבות הקשר העמוק בין ישראל לבין ארצות הברית.

אך בנוסף, רוב הדמויות שנאמו על הבמה עסקו רבות, אולי מפאת האירועים בישראל (הפגנות המחאה, והמצב הביטחוני הרגיש)  בחודשים האחרונים בחשיבות האחדות ביננו הישראלים, כקהילה מאוחדת וחזקה בארצות הברית וגם בישראל- המדינה והבית שמחבר את הישראלים והיהודים בכל רחבי העולם. הערב נחתם בהופעה מצוינת של תמיר גרינברג, מי שנחשב לכוכב העולה במוזיקה הישראלית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE