הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחר זה קורה: דה-סנטיס יכריז על קמפיין לנשיאות - באירוע בחסות אילון מאסק
הספקולציות הפכו לרשמיות שכן המושל, המיליארדר ומקורבים אישרו את האירוע שייערך מחר - כמו גם הגברת הראשונה של פלורידה פרסמה סרטון שלא מותיר שום שספק

מושל פלורידה רון דה-סנטיס יכריז מחר (רביעי) על כניסתו למירוץ לנשיאות ארצות הברית 2024, באירוע Twitter Space עם מנכ"ל הפלטפורמה אילון מאסק. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AFP)

 

מקורבים לדה–סנטיס אישרו את האירוע, שיתקיים בשעה 6:00 בערב, כאשר במקביל לכך המושל הרפובליקני יגיש את הבקשה הרשמית למועמדותו לוועדת הבחירות הפדרלית. 

גם מאסק אישר לתקשורת כי הוא ישתתף באירוע, אם כי הוא אמר שהוא לא תומך בדה-סנטיס: "אני לא מתכנן כרגע לתמוך באף מועמד מסוים, אבל אני רוצה שטוויטר תשמש ככיכר העיר".

ולמי שעוד היה כל ספק לגבי כוונותיו, אשתו של דה-סנטיס, קייסי, שיתפה סרטון בטוויטר בן 30 שניות עם הטקסט: "אמריקה שווה את המאבק… כל. פעם. מחדש". 

בסרטון נראה בעלה מתכונן לעלות לבמה כאשר דגל ארה"ב גדול מלפניו, וקריין ברקע אומר: "הם קוראים לזה אמונה, כי מול החושך אתה יכול לראות את העתיד הזוהר יותר. אמונה שהימים הכי טובים שלנו עוד לפנינו. אבל האם זה שווה את המאבק? האם יש לי את האומץ? האם זה שווה את ההקרבה? אמריקה שווה את זה כל פעם מחדש". 

 

 

סקרים מראים בעקביות אהדה חזקה כלפי דה-סנטיס, אם כי הרבה אחרי דונלד טראמפ שעדיין מנצח אותו בסקרים בפער דו-ספרתי. ועדיין, בשלב זה המושל הרפובליקני הוא היריב היחיד שמציב אתגר לנשיא לשעבר, וגם לנשיא המכהן. 

בחודשים האחרונים טראמפ זלזל אינספור פעמים בדה-סנטיס, וביום שלישי האחרון דוברת הוועדה הפוליטית שלו, קרוליין לאוויט, אמרה כי ההכרזה של המושל עם מאסק היא "אחת השקות הקמפיינים הכי לא קשורות בהיסטוריה המודרנית".

"בכל יום,  יותר ויותר אמריקאים מבינים עד כמה דה-סנטיס לא תואם את הערכים שלהם ועד כמה הוא לא מתאים… הוא פשוט לא מוכן להיות נשיא", הוסיפה. 

 

 

25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE