הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התוכנית נחשפה: מיליונר קשיש שהואשם בפדופיליה - תכנן להימלט מהכלא בפלורידה
ג'ון מנצ'ק בן ה-78, שהיה מבוקש במשך שש שנים, תכנן לפרטי פרטים את הבריחה שלו מבית הכלא - תוכנית שהייתה מביאה אותו לאחוזה שלו בדרום צרפת

הרשויות בפלורידה הצליחו לעלות על תוכנית מילוט של מיליונר קשיש המרצה עונש מאסר בגין פרונוגרפיית ילדים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ג'ון מנצ'ק בן ה-78 מואשם כעת כי גייס אסירים וחברים אחרים שלו מחוץ לכותלי הכלא, זאת כדי לתקוף את הסוהרים של מחוז אינדיאן ריבר - ואז לחלץ אותו ולהוביל אותו למטוס פרטי. כך הודיע ביום שני השריף של המחוז, אריק פלורס.

מנצ'ק נעצר בשנת 2014 בגין 49 סעיפי אישום של החזקת פורנוגרפיית ילדים, אך אז הוא מיד ברח לצרפת. הרשויות בצרפת לא שיתפו פעולה עם הסגרתי, אך לבסוף בן ה-78 נלכד בשנת 2020 בעת שביקר בביתו הנוסף ברפובליקה הדומיניקנית. 

"זה עניין רציני. הבחור הזה הואשם בפורנוגרפיית ילדים והוא יושב בבית הכלא שלנו. והוא מנסה לברוח, הוא חשב שהוא יגרום לבחורים האלה לתקוף את הקצינים שלנו", אמר פלורס.

"למרבה המזל, הבלשים והצוות שלנו הצליחו ליירט את התוכנית והם עשו עבודה נפלאה. ובגלל זה, כולם עומדים בפני אישומים נוספים". 

 

האחוזה של מנצ'ק בדרום צרפת 

 

תוכנית ההימלטות הייתה צריכה לצאת לפועל בפגישה רפואית שנקבעה למנצ'ק ב-12 באפריל. באותו הזמן, 'חיילים' שגויסו למאמץ "תכננו לעצור" את רכב ההובלה של מחלקת התיקונים מחוץ למתקן הרפואי.

על פי החשד, חברו לתא של מנצ'ק, ביירון הארווי, ועוד שותף אלמוני היו צריכים לתקוף את קציני מחלקת התיקונים בגז פלפל ואז לשחרר את האסיר בן ה-78 ולקחת אותו למקום לא ידוע. 

הבעלים של חברת Aero Shade שכר לכאורה מספר כלי רכב כדי להקל על הבריחה ולקחת את מנצק לשדה התעופה הפרטי שלו שנמצא ליד נמל התעופה האזורי פורט פירס, ומשם לטוס לאחוזה שלו שבדרום צרפת. 

על פי האישומים, מנצ'ק שילם את הערבות של הארווי ואיפשר לו ול'חיילים' נוספים לגור בבית שלו בתמורה שיארזו את חפציו. 

מנצ'ק, לו יש אזרחות כפולה - אמריקאית וצרפתית, מואשם כי הכניס ארבעה שותפים לחברה שלו לקראת הבריחה, עד שאחד מהם הודה בפני החוקרים על התוכנית חודשיים לפני שהוצא להורג. 

החוקרים החלו להאזין לשיחות הטלפון שמנצ'ק ערך בבית הכלא, וגילו שהוא משתמש במילת הקוד 'עבודת צביעה' בזמן שדיבר עם עובדים על העלילה. 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE