הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מרגו רובי מגלה לראשונה: "רציתי ללהק את גל גדות לסרט ברבי״
השחקנית שמגלמת את הבובה האייקונית בסרט החדש והפיקה אותו, סיפרה על השחקנית הישראלית בריאיון חדש: "היא כל כך יפה כי היא כנה ונדיבה באופן מעורר השראה״, סיפרה

בקרוב יצא הסרט החדש והמדובר "ברבי", וכעת כוכבת הסרט מרגו רובי חושפת כי היא רצתה ללהק גם את גל גדות. ״השם של גדות היה הראשון שעלה לה כאשר הפרויקט החל לקרום עור וגידים. גל גדות היא אנרגיית ברבי, כי היא יפה באופן בלתי אפשרי, אבל אתה לא שונא אותה על זה שהיא כל כך יפה כי היא כנה ונדיבה״, אמרה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עוד דיברה רובי על נושא המיניות של ברבי, ואמרה: ״היא בובה. בובת פלסטיק. אין לה איברים פנימיים. אם אין לה איברים פנימיים, אז גם אין לה איברי רבייה. אם אין לה איברי רבייה, האם היא תרגיש תשוקה מינית? לא, אני לא חושבת שהיא יכולה. היא אמנם מוצגת באופן מיני, אבל אסור לה להיות סקסית. אנשים יכולים להקרין עליה סקס. וכן, היא יכולה ללבוש חצאית קצרה, אבל רק בגלל שזה כיף, לא בגלל שהיא רוצה שתראה את הישבן שלה".

הסרט שאותו ביימה השחקנית והבמאית גרטה גרוויג  צפוי לצאת ב-21 ביולי. בנוסף לרובי, שמגלמת את ברבי, מככבים בו גם ראיין גוסלינג שיגלם את קן, איסה ריי, קייט מקינון, מייקל סרה ו-וויל פרל.

40% לא
60% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE