הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בלי בושה: מייסד אחת הלהקות האגדיות בהיסטוריה - עלה לבמה בברלין עם מדי נאצים וזלזל בשואה
רוג'ר רוטרס ידוע כאנטישמי, והפעם הוא הוכיח זאת שוב כאשר העז ללבוש את מדי ה-SS והשווה בין אנה פרנק לעיתונאית הפלסטינית-אמריקאית שנורתה בזמן פעולה צבאית בג'נין

אחד המייסדים של להקת הרוק מהגדולות בהיסטוריה, אשר גם ידוע באנטישמיות שלו - הופיע בשבוע שעבר בבירת גרמניה עם מדי SS. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

רוג'ר ווטרס הופיע ב-17 במאי ב'מרצדס-בנץ ארנה' שבברלין, כאשר על המסך הגדול הוקרן המשפט הבא: "ההופעה תתחיל בעוד 10 דקות, ובית המשפט בפרנקפורט קבע שאני לא אנטישמי… ורק כדי להיות ברור - אני מגנה כל אנטישמיות ללא סייג". 

למרות המילים הללו - ההופעה של רוטרס הייתה מלאה במסרים אחרים לחלוטין, אנטישמיים למדי. השיא היה אחרי הפסקת המחצית, כאשר הבסיסט של פינק פלויד - שגם היה כותב השירים העיקרי של הלהקה - חזר לבמה בעודו לבוש במדי קצין SS עם סרט אדום על הזרוע שלו ורובה מזויף. 

 

 

מעל הקהל ריחפה בובת חזיר מתנפחת וכרזות בסגנון הרייך השלישי, עם פטישים מוצלבים במקום צלבי קרס.

 

 

נוסף לכך, במסכים הוצגו שמות שונים של קורבנות ממסדיים - כמו ג'ורג' פלויד, הפעילה האנטי-נאצית סופי שול שהוצאה להורג בפברואר 1943, ומהסא אמיני האריאנית, שמתה בספטמבר 2022 על ידי 'משטרת המוסר' בתקרית שהציתה הפגנות חריגות ביותר ברפובליקה האסלאמית. 

אחד הדברים שזעזעו רבים היה העלאת שמה של העיתונאית הפלסטינית-אמריקאית שירין אבו אקלה, שמתה במהלך קרב יריות בג'נין - ומיד אחרי זה שמה של אנה פרנק.

 

 

משרד החוץ הישראלי צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "בוקר טוב לכל אחד, מלבד לרוג'ר רוטרס שבילה את הערב בברלין (כן, ברלין) בחילול זכרה של אנה פרנק וששת מיליון היהודים שנרצחו בשואה". 

גם מרכז שמכון ויזנטל גינה את האירוע וקרא לרשויות בגרמניה להעמיד לדין את ווטרס על הפרובוקציה ועיוות של תמונות השואה. "בושה שהרשויות בפרנקפורט ואצטדיון מרצדס-בנץ בברלין - מקום ממנו גורשו יהודים על ידי הנאצים - סיפקו לאנטישמי רוג'ר רוטרס את המקום הזה לקונצרט שלו".

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE