הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ברנר ארנו הפסיד 11 מיליארד דולר ביום אחד - אבל הוא עדיין האיש העשיר בעולם
מנכ"ל התאגיד הצרפתי היוקרתי - העומד בראש לואי ויטון, דיור, ג'יבנשי ועוד עשרות חברות הנחשבות ביותר, ספג מכה קשה ביום אחד בלבד. אבל נראה שזו טיפה בים

ברנר ארנו, מנכ"ל תאגיד LVMH היוקרתי, הפסיד ביום שלישי סכום עתק של 11.2 מיליארד דולר - אבל הוא עדיין האיש העשיר בעולם. עם זאת, הוא סגר מעט את הפער בינו לבין מי שמחזיק במקום השני, אילון מאסק. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

המנכ"ל של התאגיד הצרפתי, תחתיו נמצאות עשרות חברות היוקרתיות בעולם - כמו לואי ויטון, דיור, טיפאני, ג'יבנשי ועוד - ספג את המכה הקשה בכיסו ביום שמניית LVMH נפלה בחמישה אחוזים בפריז. 

המכה הקשה, כפי שדווח בבלומברג, הייתה הירידה החדה ביותר שראתה מניית תאגיד LVMH זה יותר משנה. 

התאגיד הצרפתי לא היה היחיד שהפסיד כמויות עצומות של כסף. גם הרמס אינטרנשיונל צנח ב-5.5 אחוזים, והבעלים של גוצ'י, Kering SA, ירד ביותר משני אחוזים. 

כתוצאה מהירידות החדות, מגזר היוקרה האירופי קוצץ ב-30 מיליארד דולר, לפי בלומברג. 

על אף שמדובר בסכומים שרובנו רק יכולים לדמיין, זה כמעט טיפה בים עבור ארנו - שעדיין מדרג במקום הראשון במדד האנשים העשירים ביותר, עם שווי נקי של 192 מיליארד דולר, שאלו 12 מיליארד דולר מעל מנכ"ל טוויטר וטסלה, אילון מאסק.

יממה לפני כן, השווי הנקי של ארנו עמד על 203 מיליארד דולר, 21 מיליארד דולר יותר מההון המדווח של מאסק, שבאותו היום עמד על 182 מיליארד דולר. 

אבל בשנה האחרונה, השווי של ארנו בן ה-74 גדל ב-29.5 מיליארד דולר, צמיחה שניתן לייחסה לכך שמניית LVMH זינקה עד ל-35% באותה תקופה.

מאסק בן ה-51 החזיק במשך כשנה את התואר האיש העשיר בעולם, והגיע לשיא מטורף של 340 מיליארד דולר. עם זאת, לאחר שרכש את טוויטר באוקטובר האחרון, העושר שלו ספג מכה קשה ביותר וצלל ל-126 מיליארד דולר. 

 

39% לא
61% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE