הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפו: ליאונרדו דיקפריו כפי שמעולם לא ראיתם
בסרט החדש והמצופה של מרטין סקורסזה בכיכובם של דיקפריו ורוברט דה נירו, מובא סיפור קשה המבוסס על אירועים אמיתיים, המהווה הזדמנות לראות את השחקן ההוליוודי כפי שמעולם לא נצפה על המסך הגדול

"Killers of the Flower Moon" בבימויו של מרטין סקורסזה ובכיכובם של ליאונרדו דיקפריו ורוברט דה נירו הוא אחד מהמצופים של השנה, ומגיע בקרוב לבתי הקולנוע. הסרט מבוסס על רב המכר התיעודי המבוסס על אירועים אמיתיים מאת דיוויד גראן הנושא אותו שם. העלילה מתרחשת באוקלהומה בשנות העשרים של המאה הקודמת ומתארת רצח סדרתי של חברי קהילה אינדיאנית, בני אומת אוסייג', אשר התעשרו מנפט, ומספר על שורה של מעשי פשע קשים שנודעו בשם "שלטון הטרור".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רבים מסרטיו של מרטין סקורסזה נחשבים קלאסיקות קולנועיות, אך יש מי שמתקשה לצלוח אותם מפאת אורכם. בולט במיוחד היה הסרט ״האירי״, שיצא ב-2019 ישירות לנטפליקס, אשר אורכו היה 209 דקות (וגם ספג ביקורות מצד מעריציה של השחקנית זוכת האוסקר אנה פאקווין, בגין הופעתה הקצרה במיוחד בפרויקט, שגם בקושי כללה שורות עבורה). כעת, על פי דיווחים, ניכר כי גם סרטו הבא ומעורר הציפייה “Killers Of The Flower Moon” יאתגר את צופיו ויהיה סרטו השני באורכו של הבמאי המוערך.

״Killers Of The Flower Moon” מבוסס על רב מכר בעל אותו שם שכתב דיוויד גריין. הוא מתרחש בשנות ה-20 של המאה הקודמת ומתאר אירועים שהתרחשו במציאות, במסגרתם ילידים אמריקאים באוקלהומה נרצחו בשיטתיות ובאכזריות לאחר שהתגלה כי מתחת לאדמותיהם קיימים שטחי נפט. שרשרת הרציחות והמעשים הברוטאליים המסתורית קיבלה את השם ״שלטון האימים״ והציתה חקירת אף.בי.איי נרחבת.

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE