הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הבריחה מהכלא: המשטרה בהצהרה מיוחדת לאחר כמעט שבוע של חיפושים אחר הרוצח המסוכן
אחרי שהרשויות ביקשו מהציבור לנעול את הדלתות - נרשמה התפתחות משמעותית בחיפושים אחר בן ה-50, המרצה עונש מאסר של 30 שנה בגין רצח של צעירה בת 21 וגבר בן 47

הרשויות באוהיו היו על הרגליים במשך כחמישה ימים לאחר שאחד האסירים המסוכנים נמלט מבית הכלא

אך החיפושים הגיעו לסיומם ביום ראשון אחר הצהריים, כאשר גופתו אותרה צפה בנהר אוהיו. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בראדלי גילספי בן ה-50 ישב מאחורי סורג ובריח מאז שנת 2016, לאחר שנידון ל-30 שנות מאסר באשמת רצח של האנה פישר בת ה-21 ובן זוגה פרנק טרייסי ג'וניור בן ה-47, שנמצאו ירויים בראשם בספטמבר אותה שנה. 

אבל ביום שלישי שעבר גילספי וחברו למאסר, ג'יימס לי בן ה-47, הצליחו להימלט ממוסד הכליאה אלן אוקווד במחוז לימה.

לי, שישב בכלא מאז שנת 2021 בגין פריצה ופיצוח כספות, נתפס ביום שאחרי על ידי הרשויות בקנטקי, זאת במהלך מרדף משטרתי אחר מכונית גנובה שעל פי החשד שני האסירים גנבו. 

אלא שהמכונית התרסקה בסופו של דבר, וגילספי ולי הצליחו להימלט רגלית מהזירה. בעוד שבן ה-47 נעצר במהירות, הרוצח בן ה-50 נותר חופשי - והרשויות באוהיו קראו לציבור לנעול את הדלתות בשל המסוכנות שלו. 

אחרי חיפושים ללא הפסקה, מפקד משטרת הנדרסון, שון מקיני, ערך ביום ראשון מסיבת עיתונאים שם אמר כי גופתו של גילספי נמצאה בנהר אוהיו. 

אדם ששט בננהר התקשר למוקד 911 ואמר שהוא ראה גופה במים. כוחות שהגיעו למקום אישרו כי מדובר באדם מת, באזור סמוך למקום האחרון בו נראה גילספי. אמנם זהות הגופה לא אושרה באופן סופי, אבל "חקירה ראשונית מצביעה שמצאנו את גופתו של בראדלי גילספי". 

 

 

9% לא
91% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE