הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'יין פונדה חושפת מי הגברים בהוליווד שמנשקים מעולה, ומי קצת פחות
השחקנית בת ה-86 סיפרה לאחרונה במסיבת עיתונאים חושפנית בפסטיבל קאן על הקראש שלה על רדפורד, כיצד השתכרה כדי לבצע סצנת סטריפטיז, ובילתה עם מאדאם כדי לשחק נערת ליווי

לאחרונה, במהלך מסיבת עיתונאים, סיפרה פונדה שעשתה ארבעה סרטים עם רוברט רדפורד והייתה מאוהבת בו. "תמיד הוא היה מגיע לסט במצב רוח רע והייתי בטוחה שזה בגללי, עד שאחרי שנים הבנתי שכנראה יש לו בעיה עם נשים בכלל״. לעומתו היא ציינה את אלן דלון, "שנראה כמו אלוהים בזמנו", כמנשק מעולה. "רוברט רדפורד מנשק גרוע, אלן דלון מצוין בזה".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עוד סיפרה כי "לי מרווין, אדם מצחיק שתמיד היה שיכור, נתן לי את העצה הכי טובה בתחילת הדרך. שיחקנו ביחד במערבון 'קט בלו' ועבדנו שעות ארוכות ובשכר רעב ומרווין אמר לי 'ג׳יין אם לא נמחה כנגד השעות והשכר, יינזקו כל אנשי הצוות שמצלמים את הסרט', וככה הבנתי מגיל צעיר שלכוכבים יש אחריות לדאוג לכל שאר העובדים בתעשייה שלהם ובכלל התחלתי לחשוב על אחרים ולא רק על עצמי״.

כמו כן, אדם שהיא פחות העריכה הוא הבמאי הצרפתי המנוח ז'אן לוק גודאר שעל עבודתה עמו אמרה: "הוא היה יוצר קולנוע גדול. אבל בתור בן אדם, מצטערת, אבל ממש לא".  פונדה מציינת כי כשגרה בפריז התחילה לשמוע מחיילים אמריקאים שערקו מהמלחמה בווייטנאם מה באמת קורה שם ואז היא בעצם הפכה לפעילה חברתית ולא הפסיקה עד היום. "כל כך שמחתי לשחק בסרט 'השיבה הביתה' בדיוק כי הוא עוסק בנושא הפוסט-טראומה ממלחמת וייטנאם", אמרה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE