הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סדרות מומלצות לחודש יוני 2023: כל מה ששווה לראות בטלוויזיה
לצד לא מעט סדרות חדשות, מגיעות גם העונות החדשות לסדרות האהובות שכולנו חיכנו להן. אז לכבוד חודש יוני שפתח, הנה מדריך קצר עם כל מה שקורה בטלוויזיה בחודש הבא

החלטנו לפנק אתכם בפירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות שיעלו במהלך חודש יוני הקרוב, ככה שלא תוכלו להשתמש בתירוץ שאין לכם מה לצפות יותר. הנה כמה מהסדרות הכי שוות ומעניינות שיעלו על המסך הקטן ממש בקרוב.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מראה שחורה (Black Mirror)

ארבע שנים אחרי קודמתה חוזרת אנתולוגיית המד"ב הבריטית של צ'ארלי ברוקר עם עונה חדשה בת חמישה פרקים. הקאסט המרשים כולל בין היתר את אנני מרפי ("שיטס קריק"), סלמה האייק ("פרידה"), מייקל סרה ("סופרבאד"), רוב דילייני ("קטסטרופה"), הימש פאטל ("תחנה אחת עשרה"), בן בארנס ("ווסטוורלד", "צל ועצם"), ארון פול, ג'ון האנה, ג'וש הארטנט, קייט מארה וזאזי ביטס. ברוקר כתב את כל הפרקים, מלבד האחרון שכתב ביחד עם בישה ק' עלי, הכותבת הראשית של "מיס מארוול". 

פשוט ככה (And Just Like That)

בצמוד לארה"ב, עונה שנייה לסדרת ההמשך של "סקס והעיר הגדולה", שחוזרת לבדוק מה מתרחש עם קארי (שרה ג'סיקה פרקר), מירנדה (סינת'יה ניקסון) ושרלוט (קריסטין דיוויס). ג'ון קורבט, שהיעדרותו בלטה בעונה הקודמת, חוזר הפעם לתפקיד איידן, האקס המיתולוגי של קארי. 11 פרקים, מתוכם שניים ראשונים היום.

שרברבי הבית הלבן (White House Plumbers)

אם "גזלייט" המצוינת והמבדרת בכיכובה של ג'וליה רוברטס (שזמינה ביס ובהוט) לא הספיקה לכם, כעת מגיעה מיני-סדרה נוספת בת חמישה פרקים של HBO, המתארת את הפארסה סביב פרשת ווטרגרייט שהובילה להתפטרות הנשיא ניקסון. הסדרה מציגה את הפרשה מנקודת מבט חדשה ומגוללת את הסיפור המדומיין מאחורי הקלעים של הפרשה: איך אנשי השטח של ממשל ניקסון - אי הווארד האנט (וודי הארלסון) וג'י גורדון לידי (ג'סטין ת'רו, "הנותרים") - מוטטו בטעות את הנשיאות שניסו בלהיטות וקנאות רבה להגן עליה, ויחד איתה גם את משפחותיהם. גם עם לינה הידי ("משחקי הכס"), קירנן שיפקה ("מד מן"), דונל גליסון ("הארי פוטר ואוצרות המוות"), קורבין ברנסן ("פרקליטי אל איי"), פ' מארי אברהם ("הלוטוס הלבן"), גארי קול ("הטובות לקרב"), ג'ודי גריר ("ריבוט") ועוד. את הסדרה יצרו ותיקי "Veep" אלכס גרגורי, פטר היוק ודיוויד מנדל, שגם מביים את כל הפרקים.

אור קטן (A Small Light)

סדרה חדשה של נשיונל ג'יאוגרפיק בהפקת קשת אינטרנשיונל, המבוססת על אירועים אמיתיים. סיפורה של מיפ חיס, מזכירה צעירה וחסרת דאגות, שהסתירה את אוטו פרנק ואת משפחתו מפני הנאצים במהלך מלחמת העולם השנייה. במשך כמעט שנתיים הגנו מיפ ובעלה יאן על בני משפחת פרנק ועל אחרים תוך כדי שהיא עבדה במשרה מלאה, שמרה על שלמות נישואיה ולקחה על עצמה יותר אחריות משניתן לתאר. בל פאולי ("תוכנית הבוקר", "כל מה שאני יודעת על אהבה") מככבת ולצדה לייב שרייבר ("ריי דונובן") וג'ו קול ("כנופיות לונדון", "כנופיית ברמינגהם").

וורטקס (Vortex)

מיני סדרת מד"ב צרפתית שזכתה להצלחה גדולה במולדתה וכעת מגיעה ליתר העולם באמצעות נטפליקס. העלילה מתרחשת בשנת 2025 ומתמקדת בלודוביק, מפקד המשטרה בעיר ברסט שבצרפת, שאיבד את אהבת חייו, מלאני, 27 שנים קודם לכן בתאונה טרגית. בזמן שהוא חוקר זירת פשע משוחזרת של מציאות מדומה, הוא נתקל בעיוות זמן שהופך את חייו על פיהם: הודות לתקלה הוא מסוגל לתקשר עם מלאני ימים ספורים לפני מותה ב-1998. לודוביק מנסה נואשות להציל אותה מגורלה הטראגי, אך בכך מסתכן באובדן חייו הנוכחיים עם אשתו ובנו. תומר סיסלי הצרפתי-ישראלי ("איש הניסים") מככב בתפקיד הראשי.

דדלוך (Deadloch)

קומדיית פשע אוסטרלית. העיירה הטסמנית דדלוך המומה כשגופתו של תושב המקום מתגלה בערב פתיחת פסטיבל החורף. כששתי בלשיות שונות מאוד מצוותות זו לזו על מנת לפתור את התיק ביחד עם שוטרת זוטרה נלהבת יתר על מידה, השלוש מוכרחות לעבוד ביחד כדי למצוא את הרוצח. שלושה פרקים ראשונים עולים היום והשאר מדי שבוע, שמונה סך הכל.

מקסין (Maxine)

דרמת מתח בת שלושה פרקים של ערוץ 5 הבריטי. סיפורה האמיתי של מקסין קאר, שעברה לעיר סוהם כדי לפתוח דף חדש עם החבר שלה, איאן הנטלי. בביקור בסוף השבוע בבית כדי לראות את אמה, מקסין מתעוררת לחדשות על היעלמותן של תלמידות בית הספר של סוהם, הולי וולס וג'סיקה צ'פמן. בעוד איאן נחקר, מקסין חוזרת לתת לו אליבי כוזב, מה שמעלה סודות אפלים על פני השטח. בעוד היא מוצאת את עצמה תקועה במערכת יחסים מניפולטיבית, מקסין נאבקת להשלים עם האמת על אופיו האמיתי של החבר שלה, מה שהופך לאחת הנשים השנואות ביותר בבריטניה. מככבים ג'מה קרלטון וסקוט ריד.

החדר הצפוף (The Crowded Room)

מיני-סדרת מתח בכיכובם של טום הולנד (הוא ספיידרמן בסרטי מארוול האחרונים) ואמנדה סייפריד ("עלייתה ונפילתה של אליזבת הולמס"). העלילה, בהשראת מקרה אמיתי, עוקבת אחר דני סאליבן, אדם שנעצר בעקבות מעורבותו בירי בעיר ניו יורק בשנת 1979. באמצעות סדרת ראיונות עם החוקרת הסקרנית ריה גודווין, סיפור חייו של דני נחשף ואיתו גם אלמנטים מהעבר המסתורי שעיצב אותו, והפיתולים שיובילו אותו לגילוי מדהים. גם עם אמי רוסום ("חסרי בושה") וג'ייסון אייזקס (סרטי "הארי פוטר", "מסע בין כוכבים: דיסקברי"). עשרה פרקים, שלושה ראשונים היום והשאר מדי שבוע.

אהבה ומוות (Love & Death)

אחרי "קנדי מונטגומרי: מוות בטקסס" של הולו (ובישראל בדיסני פלוס), מגיע לישראל העיבוד של מקס למקרה הרצח האמיתי שהתרחש בטקסס ב-1980, הפעם בניצוחו של דיוויד אי קלי ("שקרים קטנים גדולים") ובגילומה של אליזבת אולסן ("וונדהויז'ן"). הסיפור מתחיל בשנת 1978, כשקנדי, אישה נשואה ואם אוהבת, אינה מסופקת מחייה ונמשכת לאלן גור (ג'סי פלמונס, "שובר שורות", "פארגו"), גבר נשוי שהכירה בעבר ושייך כעת לקהילת הכנסייה שלה, שנישואיו גם כן עולים על שרטון כשהוא ואשתו בטי (לילי רייב, "אימה אמריקאית") מתקשים להרות את ילדם השני. כשהרומן בין קנדי לאלן מתלהט במהירות, הם נבהלים ומחליטים להיפרד אך בטי תופסת אותם, ובעימות בין השתיים קנדי הורגת את חברתה. למרות נסיונותיה להימלט מעונש, קנדי מועמדת לדין על הרצח של בטי גור, במשפט שהופך לתופעה לאומית בגלל העמימות המוסרית של ההרג, ושאלות שהועלו לגבי טראומות ילדות והגנה עצמית. גם עם קריסטן ריטר ("ג'סיקה ג'ונס"), אליזבת מארוול ("הומלנד", "בית הקלפים"), פטריק פוג'יט ("כמעט מפורסמים"), טום פלפרי ("באנשי", "אוזרק") ועוד.

איידול (The Idol)

הסדרה הזו הפכה לאחת המושמצות של השנה עוד בטרם עלתה - ראשית כשהגיעו דיווחים על מה שמתרחש מאחורי הקלעים של ההפקה, ולאחרונה שוב כששני הפרקים הראשונים שלה הוקרנו בפסטיבל קאן וזכו לביקורות קוטלות, כולל כאן בוואלה תרבות, שכינו אותה "פורנו" והתגלמות תרבות האונס. סם לווינסון, היוצר, הבמאי וההשראה מאחורי העיבוד האמריקאי הסופר-מצליח של "אופוריה", חוזר עם סדרה חדשה שיצר הפעם עם זמר הארנ'בי אייבל טספיי (הוויקנד) עבור HBO, ובצמוד גם בישראל. העלילה מתמקדת בתעשיית המוזיקה של לוס אנג'לס, ובמרכזה סיפורו של גורו לעזרה עצמית ומנהיג כת המפתח מערכת יחסים מורכבת עם זמרת פופ עולה. הקאסט כולל את טספיי עצמו, לילי רוז דפ, ג'יין אדמס, האנק עזריה, הזמר טרוי סיון, הזמרת ראמזי, איליי רות', דה'ויין ג'וי רנדולף ("רק רוצחים בבניין"), אליזבת ברקלי ("הצלצול הגואל") ואן הייש המנוחה באחד מתפקידיה האחרונים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE