הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: חשבה שזכתה ב-2,000 דולר בלוטו - וגילתה שהכרטיס שווה הרבה יותר
רובי אוונס הייתה מאושרת כאשר גילתה שכרטיס הגירוד שרכשה יעניק לה סכום מכובד. היא חזרה לחנות כדי לתבוע את הפרס - שם גילתה שלסכום הזכייה יש עוד כמה אפסים

זה כנראה היה היום המאושר ביותר של אחת מתושבות קליפורניה - שהייתה בטוחה שהיא זכתה בפרס של 2,000 דולר עם כרטיס גירוד, אבל גילתה שהסכום האמיתי שזכתה בו הוא פי 100,000.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

רובי אוונס רכשה כרטיס Instant Prize Crossword בקומפטון, גירדה אותו במגרש החניה של החנות - והיא שמחה כל כך לגלות שהיא זכתה ב-2,000 דולר.

אבל רק כשהיא חזרה לחנות כדי לבקש את טופס תביעת הפרס, נודע לה שהיא עומדת לקחת לכיס שלה פרס גדול בהרבה, שכן כאשר בעל החנות סרק את הכרטיס שלה, הופיע לו מספר עם שלושה אפסים נוספים על המסך. 

"תתארו לעצמכם את ההלם שלה כאשר הבעלים סרק את הכרטיס, ומספר אחר עם שלושה אפסים נוספים הופיע על מסך מסוף הלוטו", נכתב בהודעה לעיתונות שפורסמה על ידי חברת הלוטו של קליפורניה. 

"אוונס לא זכתה ב-2,000 דולר כפי שהיא חשבה, היא למעשה זכתה ב-2,000,000 מיליון דולר - הפרס המקסימלי של המשחק.

אבל מדובר באישה עם לא מעט מזל, שכן בשנת 2013 היא זכתה בפרס של 100,000 דולר עם משחק גירוד אחר. 

"זו ברכה גדולה", אמרה אוונס. "זה נתן לי הזדמנות לשלם את החשבונות שלי, את המשכנתא שלי ולעזור לבנות שלי", וציינה את התרגשותה על כך שבעל החנות זכה בבונוס של 10,000 דולר על מכירת הכרטיס.

אוונס היא אחת משני מיליונרים שהוכרזו בשבוע שעבר בקליפורניה, וגבר אחר, שזוהה בשם ג'וב אקוויר, זכה גם הוא ב-2 מיליון דולר על כרטיס שנמכר בינואר. 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE