הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה בקנדה: זוג צעיר מאורס נורה למוות על ידי בעל הבית שלהם
אשת חינוך בת 27 וחשמלאי בן 28 היו לקראת היום המאושר בחייהם, אך העתיד שלהם נגדע כאשר הם נורו על ידי בעל הבית בן ה-57. החשוד התבצר בביתו עם כלי נשק, עד שנורה למוות

שני צעירים קנדים מאורסים, שהיו לקראת החתונה שלהם - נורו למוות בחצר הקדמית של ביתם על ידי בעל הבית שלהם, שהתבצר עם הגעת כוחות המשטרה, עד שנורה למוות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כוחות ביטחון הוזעקו לבית ברובע סטוני קריק בהמילטון, אונטריו, ביום שבת בסביבות השעה 5:40 בערב, זאת בעקבות דיווחים על יריות. 

בהגיעם למקום, השוטרים מצאו את שני ההרוגים - צעירה בת 27 שעבדה כעוזרת חינוכית בבית ספר קתולי מקומי, ואת הארוס שלה בן ה-28, חשמלאי במקצועו.

השניים, שזהותם לא פורסמה לציבור, שכרו מרתף השייך לביתו של טרי בוראסה בן ה-57. 

מחקירה ראשונית עולה כי בני הזוג נקלעו למחלוקת עם בוראסה שנבעה מ"חוסר הסכמה סביב נושאים בתוך הבית". כך מסר הבלש סטיב ברזיוק מיחידת הפשעים של משטרת המילטון.

על פי עדויות, שני הצעירים ניסו להימלט מהבית כאשר נורו למוות. 

"שניהם היו אנשים חרוצים, מה שמוסיף לטרגדיה של האירוע", אמר ברזיוק, שציין כי לא הזוג ולא בוראסה היו מוכרים למשטרה, מה שהופך את התקרית "לקצת יותר מזעזעת". 

"כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם, זה לא היה צריך לקרות לאנשים האלה… הם לא היו מעורבים בשום דבר פלילי ולא ניהלו שום אורח חיים שהיה אמור להוביל לאירוע כזה. הם באמת חפים מפשע". 

כאמור, כאשר כוחות המשטרה הגיעו למקום, בוראסה התבצר בתוך הבית שלו עם כלי הנשק שהיה ברשותו באופן חוקי. 

ברזיוק סיפר כי הכוחות השקיעו "זמן ניכר" במשא ומתן עם בן ה-57 וניסו לסיים את האירוע "בדרכי שלום". אולם לאחר מספר שעות, בסביבות 10:00 בלילה, החשוד פתח באש לעבר אנשי הביטחון - ונורה למוות. 

סנדרה צ'ייסון, שגרה בשכונה יותר מארבעה עשורים, סיפרה כי סבא וסבתא שלה מכרו את ביתם לבוראסה לפני יותר מ-20 שנה. 

היא העידה כי בן ה-57 "היה איש מאוד שקט. לא ראיתי אותו הרבה, רק נופפנו לשלום, אבל לא ראיתי אותו הרבה מאוד זמן". צ'ייסון הוסיפה כי "הדיירים גרמו במרתף שלו, אבל לא הכרתי אותם". 

 

7% לא
93% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE